צפו: נשמה איטלקית עם שרירים אמריקאים
על אף שהפרארי 458 איטליה נחשבת לפאר היצירה האיטלקית ולאחת ממכוניות הספורט הטובות בעולם, סדנת השיפורים האמריקאית הנסי מוכיחה שאפשר לשפר לה את הביצועים ומוסיפה 168 סוסים לעדר המקורי, אבל מסתפקת בסאונד מנוע פחות סקסי משל המקור


הפרארי 458 איטליה נחשבת כיום למכונית הספורט הטובה בעולם, אבל נראה שלדעתו של ג'ון הנסי, הבעלים והמייסד של סדנת השיפורים הנסי, היא לא מושלמת וש-570 הסוסים שמיצר מנוע ה-V8 בנפח 4.5 ליטר המותקן באחוריה ותאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות אינם מספקים. לפיכך התקינו בסדנה שני מגדשי טורבו, מצנן ביניים (אינטרקולר) עם קירור מים ומערכת פליטה חדשה המעלים את ההספק ל-738 כ"ס (תוספת של 168 סוסים) ומקצרים את משך התאוצה ל-97 קמ"ש (בארה"ב מודדים מאפס ל-60 מייל בשעה) ל-2.8 שניות.
למרות שה-458 של הנסי מציגה ביצועים שמקפיצים אותה כיתה לרמה של מכוניות העל החדשות - לה-פרארי, מקלארן P1 והפורשה 918 ספיידר, הסאונד ממערכת הפליטה (כמו במנועי טורבו אחרים) לא משתווה למופע המוסיקלי שמפיקה יחידת הכוח האטמוספרית המקורית.
עבור הבודדים שרכשו 458 איטליה בישראל ומרגשים שכבר מיצו את יכולותיה מבלי לעוף מהכביש ללא סיבה בדרך לאילת, נספר שהקיט של הנסי עולה 215 אלף שקלים ומגיע עם אחריות לשנה או ל-20 אלף ק"מ.
אנחנו, צנועים שכמונו, מוכנים להסתפק גם ב-458 הבסיסית.