צפו: כך מייצרים את אחת המכוניות הנחשקות בעולם
הפגאני הואיירה היא אחת מהיצירות האקזוטיות המרהיבות ביותר של השנים האחרונות. עם ביצועים קיצוניים ויכולות מדהימות, מגזין הרכב EVO החליט להעניק לה את תואר "מכונית השנה". במקביל, סדרת התוכניות "תעשיות על" חדרה אל מאחורי החומות של יצרן הבוטיק האיטלקי וסיפקה לנו הצצה נדירה על תהליך הפיתוח של המכונית


ההואיירה היא לא רק מכונה לשבירת שיאי מהירות בקו ישר, את זה הויירון של בוגאטי עושה טוב יותר, אבל יש לה יכולת, על אף ובזכות הביצועים הקיצוניים, להרגיש בבית בכבישים צדדיים, מפותלים וצרים כמו אלה הנמצאים בסביבת המפעל שלה (שראוי יותר להיקרא סטודיו לעיצוב) במודנה בצפון איטליה וגם במסלול המרוצים נורבורגרינג בגרמניה, בו יש לה פז"ם של יותר מ-5,000 קילומטר של ניסויים מפרכים.

על היכולות הללו ויותר מכך על המידה הנדיבה של הנאה מנהיגה שהיא מספקת בזכות תקשורת חלומית של המכונה עם הנהג (תכונה שקיימת פחות בויירון הכוחנית, או במקלארן למשל) היא זכתה בתואר "מכונית השנה" של מגזין הרכב הבריטי EVO, הפונה בעיקר לחולי ההגה הקיצוניים.
בין היתר ניתן לציין שלדת אמבטיה מקרבון שנרקח במתכון סודי של פגאני, תתי שלדה מפלדת כרומולי, שימוש בטיטניום ועוד.
אחד הפריטים הייחודיים ביותר בהואיירה, הקרויה על שם אל הרוח מהמיתולוגיה הדרום אמריקאית, (ומיד תבינו מדוע), הם 4 מדפים הידרואלים (שניים מלפנים ושניים מאחור) כמו במטוס המתרוממים ופועלים כל אחד בצורה עצמאית על מנת לייצר כוח הצמדה בפניות ובבלימה וגם לשמש כמעצור אוויר.

זה בדיוק מה שמאפיין את הוראציו פגאני, בעל החברה ומה שמאפשר לו לדרוש ולקבל מיליון יורו לכל אחת מיצירותיו.
הוראציו פגאני הוא אחד הבודדים בתעשיית הרכב שמצליח לשלב בין אמנות למדע, בין מכניקה לעיצוב בדומה לאמן/מדען איטלקי אחד העונה לשם ליאונרדו דה וינצ'י.
הגאונות הרבגונית הזו גרמה למפיקי הסדרה "תעשיות על" בערוץ נשיונל גיאורפיק לעקוב מקרוב ולספק הצצה נדירה על תהליך הפיתוח והייצור של אחת המכוניות הנחשקות ביותר בעולם.

אחרי צפייה בסרט אני מודה שהתחלתי לחסוך בשאיפה שפעם אוכל להגשים את החלום, אבל גם אם אתם ממש לא מתכוונים לרכוש את ההואיירה במיליון יורו וגם אם אתם לא חולי הגה קשים הרשו לנו להמליץ לכם לפנות 45 דקות מהחיים וללחוץ פליי בנגן.