תמונות קשות: כך נראים שדרוגי רכב שיצאו משליטה
יש אנשים שמתקשים להסתפק במראה הסטנדרטי של המכונית כפי שהיא מגיעה מהיצרן. רובם מסתפקים בתוספות קלות כמו חישוקים בעיצוב ייחודי, בספוילר או מקסימום בצביעה בהתאמה אישית, אך יש מי שמתעקשים להפוך את הרכב שלהם ליצירה מוטורית שונה לחלוטין. קבלו חמישה מקרים קשים לשדרוגי רכב שיצאו משליטה

בעידן המודרני נהוג להסכים שיופי הוא בראש ובראשונה בעיני המתבונן. עם זאת, יש מקרים בהם קיימת הסכמה גורפת, בין אם מדובר בבריזי'ט בארדו, קייט אפטון או יצירות מוטוריות כמו יגואר E טייפ ואלפא 4C או למבורגיני.
בכל הנוגע לשדרוג המראה של רכבים קצת יותר סטנדרטיים נראה שמדובר במדרון חלקלק בו הגבול בין שיפור המראה של הרכב האפרורי והענקת טאץ' אישי מרשים לרכב לבין הגזמה חסרת טעם הוא דק מאוד ולא פעם התוצאה כואבת לעין, עד כדי כך שממש קשה להבין מה גרם למישהו שמתיימר להיות בר דעת לבצע שינויים כל כך מרחיקי לכת במכונית שלו.
עוד ב-mako רכב
כל מה שרציתם לדעת על שיפורים ולא העזתם לשאול
שיפורי מכוניות: פצצה מתקתקת או תחביב לגיטימי
מהיר ועצבני: המשטרה נגד המשפרים
יתכן שבמידה שיערך מחקר פסיכולוגי על הנושא הממצאים יצביעו על קשר לצורך למשוך תשומת לב בכל מחיר, אבל אנחנו לא ננסה להסביר את התופעה אלא רק להביא לכם כמה דוגמאות בולטות לחוסר טעם שאנו מקווים שהוא לא מנת חלקכם.
הכינו את שקיות ההקאה והרגישו חופשי להגיב ולכתוב לנו מה אתם חושבים.
>> ערוץ הרכב של mako בפייסבוק
צהוב עולה?
לא ברור מה חשב לעצמו הבעלים של טנדר האמריקאי כשהחליט להפוך אותו מכלי עבודה שמטרתו לשאת מטען בארגז ל"פימפ מוביל", עם חזית של קרייזלר 300C, דלת "התאבדות" לנוסע בהשראת רולס רויס ודלת "מספריים" סטייל למבורגיני, גג נפתח בזווית כלפי מעלה באמצעות בוכנה הידראולית וכיסוי לארגז הנפתח בצורת משולשים. ובכלל, נראה שאולי מדובר בחובב משפט פיתגורס כי יש כאן ניסיון לשלב בין כל הצורות הגיאומטריות האפשריות. את השעטנז העיצובי משלימים גימורי ניקל מבריק לגריל ולחישוקי הגלגל בחתך סופר נמוך וצבע צהוב בוהק למרכב ולתא הנוסעים.



כל המרבה הרי זה משובח?
לשם כך הוא שינה כמעט לחלוטין את תצורת גוף המכונית החרטום הוארך משמעותית וקיבל צורה מחודדת, עם פנסים נשלפים ומכסה מנוע עם פתחי אוורור בולטים, בעוד האחוריים תפחו למימדי ענק לא פרופורציונלים עם כנף אחורית שככל הנראה הושאלה ממטוס נוסעים ורביעיית מפלטי ניקל.

אופנוע או מכונית?
על אף שהמכונית הראשונה בעולם הייתה בעלת שלושה גלגלים, מדובר בתצורה שמעולם לא הפכה לפופולרית ונראה שאת מספר הדגמים בתצורה זו שיוצרו במהלך העשורים האחרונים ניתן למנות על יד אחת.
הסיבה לכך ברורה: מדובר במתכון שגוי פיסיקלית המשלב רק חסרונות - רוחב של מכונית וחוסר היציבות של כלי דו גלגלי, אבל למרות זאת יש מי שבחר לבנות לעצמו רכב בתצורה הייחודית הזו.
אמנם הוא מעט פחות מוחצן משאר הכלים ברשימה השחורה הזו, אבל הוא ללא ספק הביזארי ביותר. החלק הקדמי מבוסס על אופנוע קאסטום בעל כידון רחב ומזלג קדמי בזווית חדה, בעוד החלק האחורי הגיע היישר וללא שום שינוי במראהו מפונטיאק פיירו קופה בעלת מנוע מרכזי והוא גם זה שמשמש למשימת ההנעה.
לא יודעים מה אתכם, אבל למרות שאנחנו רוצים לנהוג על כל מכונית שרק ניתן מחשש לחיינו אנחנו מוותרים על סיבוב עם היצירה הזו בכביש הררי מפותל או בעצם כל כביש שאינו ישר לחלוטין.
