mako
פרסומת

בטר פלייס התקבלה רשמית לאיגוד יבואני הרכב

מקורות בענף: חברות באיגוד תקנה לבטר פלייס יתרונות של "סוס טרויאני". החברות תאפשר לבטר פלייס לקבל מידע מוקדם ולמנוע מהלכים של יבואני הרכב הסדירים

דובי בן גדליהו
גלובס
פורסם:
שי אגסי
שי אגסי, חבר דירקטוריון ב-SAP ומקים "מקום טוב יותר" להקמת מערך מכוניות מבוססות על חשמל בישראל, נוכח בועידת הנשיא | תמונת AVI: לואיז גרין, חדשות
הקישור הועתק

אין תמונה
מתי התוכניות יהפכו למציאות?

חברת בטר פלייס התקבלה אתמול רשמית כחברה מן המניין באיגוד יבואני הרכב.
החברה קיבלה את רישיון הייבוא ממשרד התחבורה לפני מספר שבועות והגישה תוך זמן קצר בקשה להצטרף לאיגוד, למרות שהייבוא הסדיר של כלי רכב חשמליים אמור להתחיל רק במחצית השנייה של 2011. האיגוד בירך רשמית על הצטרפות "בטר פלייס" לשורותיו.

עם זאת, מקורות בענף ייבוא הרכב אמרו ל"גלובס" שלא לציטוט כי "הצטרפות בטר פלייס לאיגוד היא על תקן של 'סוס טרויאני'. חברות באיגוד תאפשר לבטר פלייס לקבל מידע מוקדם ולמנוע מהלכים של יבואני הרכב הסדירים, שעלולים להכשיל או לעכב את פרישת הרכב החשמלי בישראל, ולחלופין לסייע בקידום הפרויקט החשמלי במסדרונות הרגולציה".

איגוד יבואני הרכב כולל נציגים מכל סוכנויות ייבוא הרכב הסדיר לישראל והוא נחשב לבעל השפעה רבה במשרדים ממשלתיים שונים.
יצוין כי בכנס MIT, שנערך בספטמבר השנה, האשים שי אגסי את יבואני הרכב בפעילות נגד מיזם המכוניות החשמליות של בטר פלייס ואמר כי "40% מהמודעות במדורים הכלכליים של העיתונים מפורסמות על ידי יבואני הרכב. אנחנו באים ומאיימים על חלק גדול מהביזנס שלהם".

רנו פלואנס
מנוע חשמלי - ישנה את התחבורה בישראל ? | צילום: נעם וינד, פריז