mako
פרסומת

גם מיצובישי תופסת תחת

מיצובישי ממשיכה להתאושש מהתרדמת שתקפה אותה בשנים האחרונות ומציגה בתערוכת הרכב בשנחאי את ה-G4, סדאן קומפקטית המיועדת לכבוש את השווקים במדינות המתפתחות

ניר בן זקן
mako
פורסם:
מיצובישי G4 סדאן
הקישור הועתק

מיצובישי G4 סדאן
ישבן בולט, בדיוק כמו שאוהבים בשווקים המתפתחים

לאחר שקונצרן פולקסווגן הציג את הסקודה ראפיד והסיאט טולדו וקונצרן PSA את פיג'ו 301 וסיטרואן C-אליזה המיועדות כולן לשווקים מתפתחים, כעת גם מיצובישי חושפת את ה-G4.

לאחר שנים רבות של תרדמת, מיצובישי מראה סימני התאוששות בעת האחרונה עם דגמים חדשים כמו האאוטלנדר והמיראז' שכבר הגיעו לקווי הייצור וזוכים להצלחה יחסית וביחד עם הדור הבא של ההאנטר והסופר מיני החשמלית ה-CA-MiEV, שהוצגו לאחרונה בז'נבה, במיצובישי מקווים לחזור לדרך המלך.

ה-G4, שתמונות ופרטים ראשונים נחשפו בסוף השבוע לקראת הצגתה בתערוכת שנחאי תהיה זו שאמורה לתת למיצובישי יכולת לפריצה בשווקים המתפתחים. מיצובישי אמנם מגדירה בשלב זה את ה-G4 כרכב קונספט, אך נראה שמדובר בדגם בשל לייצור בקרוב, אולי אפילו עוד השנה.

מיצובישי G4 סדאן
לא מדובר בפסגה עיצובית
פרסומת


עם זאת, מיציבושי פרסמה כי יחידת הכוח המרכזית תהיה בעלת 3 צילנדרים בנפח 1.2 ליטר בטכנולוגיית תזמון השסתומים המתקדמת של מיצובישי MIVEC. הניסיון שצברה מיצובישי בשנים האחרונות בתחום התיבות האוטומטיות-רציפות (באאוטלנדר ובלנסר) הביא אותה להתקנת תיבת הילוכים כזאת גם ב-G4 שתאפשר, לטענת החברה, צריכת דלק מרשימה של מעל ל-20 ק"מ לליטר.

מיצובישי G4 סדאן
נראה שהקונספט יגיע לייצור סדרתי עוד השנה