משונה מדי: אסטון מרטין מורידה את השאלטר על פס הייצור של הסיגנט העירונית בשיתוף טויוטה
מהרגע שנולדה, האסטון מרטין סיגנט הייתה עוף מוזר. המכונית התבססה על הטויוטה IQ הקטנה, עלתה פי 3 ממנה וניסתה למכור תדמית יוקרתית וייחודית, אך מעבר לתא נוסעים מוקפד לא באמת סיפקה כיסוי לאופי המובטח. כעת, אחרי 3 שנים ובסך הכל 150 יחידות שנמכרו, באסטון החליטו להפסיק את הייצור

המכונית העירונית של אסטון מרטין התבססה על הטויוטה IQ (המכונית הקטנה ביותר של טויוטה שאינה משווקת בארץ) וכללה קיט מרכב, צמיגים בחתך נמוך, סבכה אופיינית לאסטון, כונסי אוויר, פנים סופר מפואר עם הרבה עור איכותי וכמובן סמלים גדולים של מותג היוקרה מלפנים ומאחור.
עם זאת, מתחת למעטפת לא נעשו כל שינויים והבייבי אסטון מרטין לא זכתה למנוע עצבני אלא שודכה ליחידת הכוח הסטנדרטית של טויוטה בנפח 1.33 ליטר שמפיקה 98 כ"ס וגם מערך המתלים נשאר סטנדרטי וממש לא ספורטיבי.
לאור תהיות הקהל, בזמנו טענו באסטון כי הסיגנט הקטנה (מימדיה גדולים מעט משל הסמארט המוכרת במחוזותינו) נוצרה כדי להציע ללקוחות אניני הטעם של המותג אופציה לכלי תחבורה עירוני ופרקטי בניחוח יוקרתי.

.jpg)
בסופו של דבר באסטון הבינו בדרך הקשה שכנראה לא באמת ניתן למכור לקהל הלקוחות האנין המבורגר מרשת מזון מהיר במחיר של נתח פילה ממסעדת שף ועל כן החליטו השבוע להפסיק את היצור של בן הכלאים המשונה הזה.
עם או בלי קשר לכך, מקורות מדווחים כי בשונה מיצרני רכבי יוקרה אחרים המכירות של אסטון מרטין נמצאות במגמת ירידה של כ-40 אחוז - מ-110 אלף מכוניות ב-2007 לרק-67 וחצי אלף בשנה האחרונה.

