למבורגיני מורידה חלק עליון בתמורה ל-4.5 מיליון ד'
עם הרבה קימורים, כונסי אוויר, ספויילרים וללא גג, למבורגיני חושפת גרסת רודסטר מאוד מיוחד ל-ונונו. ההיפרקאר תיוצר במהדורה מוגבלת של 9 העתקים, תציע לרוכשים לקבל אותה בצבע בגוון על פי התאמה אישית אך לא תכלול אופציה לסגירת הגג. שלכם ב-4.5 מיליון דולרים לפני מיסים


כמו הגרסה סגורת הגג, גם הונונו רודסטר מבוססת על האבנטדור וגם היא תיוצר במהדורה מוגבלת מאוד, אם כי במקרה זה מתכוונים בלמבורגני לייצר כמות מטורפת של לא פחות מ-9 יחידות, בניגוד לרק 4 אקזמפלרים של הגרסה הסגורה.
מתחת לשלל הקימורים, כונסי האוויר, הדיפיוזרים והספויילרים שנוצרו בראש ובראשונה כדי להעניק לסופר למבורגיני הפתוחה יכולת הצמדה מקסימאלית לאספלט גם במהירויות ממש גבוהות, הונונו יושבת על שלדת סיבי פחמן עם חיזוקים המאפשרים לשור הזועם להכיל מנוע וי 12 בהספק של 740 כ"ס ומערכת הנעה כפולה ועדיין לשקול לא יותר ממכונית משפחתית ממוצעת.

תג המחיר, כצפוי, ממש לא נמוך ועבור הסרת הגג בלמבורגיני דורשים 600 אלף דולרים נוספים מעבר למחירה של הונונו הרגילה ובסך הכל לא פחות מ- 4.5 מיליון דולרים לפני מיסים.
אם אתם זקוקים באופן דחוף בחיזוק משמעותי לאגו ולא מתג מתג המחיר המופרך הזה כדאי רק שתדעו, רגע לפני שאתם חותמים על הצ'ק, שמה שאתם רואים הוא מה שאתם מקבלים ובעבור סכום בו ניתן לרכוש יותר מ-22 מכוניות פרארי פתוחות מדגם קליפורניה הונונו לא כוללת אפילו אופציה לסגירת הגג לימים גשומים או כשהשמש קופחת.

בכל מקרה בלמבורגני מבטיחים לצייד את השור ללא החלק העליון במערכת להזרמת אוויר חם לגב המושבים והצוואר ומציינים כי כל אחד מ-9 הרוכשים יוכל לבחור איזה צבע מרכב שיחפוץ בו על פי התאמה אישית כולל כמובן את הגוון "וננו רוסו" שיוצע באופן בלעדי רק בדגם זה.
