mako
פרסומת

בפיאט ובסובארו נערכים לזינוק חד במכירות

סמל"ת, יבואנית פיאט, סובארו, אלפא רומיאו ולנצ'יה בישראל, מסכמת שנה של זינוק חד בהיקפי המכירות. למרות שהיצע הדגמים לא צפוי להתחדש השנה בחברה מבטיחים לשמר את התנופה ולהעלות על כבישי ישראל כ-10,000 רכבים חדשים ב-2014

נעם וינד
mako
פורסם:
סובארו אימפרזה
צילום: נעם וינד
הקישור הועתק

פיאט 500
זינוק חד בפיאט ובסובארו


ככל הנראה גם אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, חושב כך ובמסיבת עיתונאים הבוקר הצהיר כי בכוונת הקבוצה על מותגיה השונים לעבור השנה את רף 10,000 הרכבים ובתוך שלוש שנים להפוך לאחת מ-5 השחקניות המרכזיות בשוק הרכב המקומי עם מכירות של כ-20,000 אלף רכבים בשנה.

להב משוכנע שהיעד בהחלט אפשרי להשגה, זאת על אף שלא צפוי שינוי משמעותי בהיצע הדגמים והגרסאות של מותגי הקבוצה השונים בשנת 2014.

 

SUBARU BRZ
סובארו BRZ - בהמשך השנה תגיע גם האימפרזה STI | צילום: נעם וינד

פיאט – התמקדות ב-500
בפיאט יתמקדו ב-500 ומקווים להמשך בתנופת המכירות של הקטנטונת המסוגננת שהחלה בתחילת השנה בעקבות ההפחתה החדה במחיר. כמו כן ינסו בפיאט להחדיר את ה-500L, המיקרו-וואן המסוגנן של פיאט, כסוג של תחליף מקורי ושימושי למכונית משפחתית, אולם היצע הגרסאות, הכולל בשלב זה גרסת בנזין ידנית לא אטרקטיבית במיוחד וגרסת דיזל (רובוטית או ידנית) יקרה מדי, יקשה בוודאי על הרכב להציג נתוני מכירות משמעותיים.

פיאט
רכב מעניין ללא גרסה רלוונטית לשוק המקומי | צילום: נעם וינד

אלפא רומיאו – ספורטיבית אקזוטית ומנוע 2 צילינדרים
באלפא רומיאו ישיקו השנה בישראל את ה-4C המרהיבה והמדוברת, אך מעבר לתרומה לתדמית המותג לא נראה כי מכונית הספורט האקזוטית והיוקרתית, ש-3 יחידות ממנה כבר נמכרו במכירה מוקדמת ותוצע בארץ במחיר של בין 585-625 אלף שקלים, צפויה להפוך ללהיט מכירות.

פרסומת

בספרות קצת יותר הגיוניות היצע הדגמים של אלפא ימשיך להיות מוגבל ולאחר דחיית השקת הג'וליה, מחליפת ה-159, ימשיך להתבסס על המיטו והג'ולייטה.

בסמל"ת מאמינים כי גרסת ה"טווין אייר" החדשה של המיטו, הכוללת מנוע 2 צילינדרים בנפח 900 סמ"ק ומתומחרת במחיר של החל מ-116 אלף ש', תוכל להביא לגידול משמעותי במכירות הדגם.

 

אין תמונה
אלפא 4C - 585 אלף ש' והיא שלכם

סובארו – תוכנית מימון אטרקטיבית
לאחר סיום הסאגה הארוכה של העברת הבעלות על מותג סובארו, בקבוצת סמל"ת מבטיחים לעשות מאמצים להחזיר את המותג להיקפי המכירות להם היו רגילים בסובארו בעבר תוך התמקדות ב-XV, רכב הפנאי של המותג, שלטענת  אנשי החברה רחוק ממיצוי הפוטנציאל שלו בשוק, וכמובן בהמשך עם החדרת הדור החדש של האימפרזה שתוצע בקרוב בעסקת מימון מעניינת לפיה הלקוח ישלם מקדמה של 5,000 ש' ובהמשך 36 תשלומים חודשיים ללא ריבית של 1,500 ש'.
בתום התקופה הלקוח יוכל לשלם את יתרת הסכום ולהפוך לבעלים של הרכב (שנרשם מלכתחילה על שמו) או להחזיר את הרכב לסובארו המתחייבת לרכוש אותו במחיר מחירון מלא.

בכל מקרה, עם ליין דגמים מוגבל בפיאט, לנצ'יה ואלפא, העדרה של תיבת הילוכים אוטומטית אמיתית בפיאט וליין דגמים שמתקשה לבלוט בסובארו, אין ספק שגם שנת 2014 צפויה להיות מאתגרת ביותר בעבור סמל"ת ומעניין יהיה לראות אם בסופה היא תצליח לעמוד ביעדים השאפתניים שהציבה לעצמה.

סובארו אימפרזה
סובארו אימפרזה - עסקת מימון משתלמת | צילום: נעם וינד