mako
פרסומת

העולות חדשות מבית סקודה ומרצדס בארץ

פתיחתו של הרבעון השני בשוק הרכב מבשרת על הגעתן של 2 עולות חדשות מבית סקודה ומרצדס לארץ. סקודה מנחיתה כאן את הגרסה מתוחת הפנים של היטי בצירוף תג מחיר נמוך מבעבר ואבזור נדיב יותר ואילו מרצדס משיקה בארץ את ה-C קלאס החדשה עם הרבה טכנולוגיה מתקדמת ומחיר התחלתי של לא פחות מ- 295 אלף שקלים

ניר בן זקן
mako
פורסם:
מרצדס C קלאס החדשה
הקישור הועתק

סקודה יטי 2014
מתיחת הפנים פגעה במראה הייחודי של הדגם

בטווח המחירים ההגיוני אנו פוגשים אנו פוגשים את הגרסה מתוחת הפנים לקרוסאובר של סקודה - היטי.

במשך מספר שנים היטי נהנה ממעמד ייחודי שמיצב אותו בפוזיציה, בין הניסאן ג'וק הקטן לרכבי פנאי דוגמת יונדאי IX35 ומאזדה CX-5, אשר קסמה ללקוחות רבים.

סקודה יטי 2014
מולטימדיה כסטנדרט כבר בגרסת הבסיס

אך נחיתת שלל קרוסאוברים קטנים המציעים, בניגוד לג'וק, שימושיות ומרווח פנימי ראוי והוספת
שחקה את היתרון שלו כמי שהציע פתרון ביניים בין הסגמנטים.

כעת "איש השלג" הצ'כי הוא נוחת כאן אחרי מתיחת פנים ובצירוף מחיר אטרקטיבי מבעבר ואבזור נדיב יותר שאמורים לשפר את מעמדו. עם זאת, שינויי העיצוב שעבר היטי במתיחת הפנים התאומים לקו העיצובי העדכני של סקודה, מהווים פגיעה קשה בייחודיות של הדגם וכוללים וויתור על יחידות התאורה העגולות בחזית שהיו סימן הזיהוי הבולט של הדגם וכעת ניתן למצוא בחזית פנסים רבועים די סטנדרטיים.

היטי המחודש משווק באירופה בשתי גרסאות; "City" ו-"Out Door" הנבדלות בנגיעות עיצוב כשאלינו מגיעה רק זו האחרונה שנראית מעט קרבית יותר.

סקודה יטי 2014
החל מ-138 אלף ש'
פרסומת

מהבחינה המכאנית אין שינויים משמעותיים וכבעבר היטי יוצע עם מנוע 1.2 טורבו המפיק 105 כ"ס ומשודרך לתיבה ידנית עם 6 יחסים או DSG כפולת מצמד עם 7 יחסים.

לרמת האבזור "אמבישן" הבסיסיתב-139 אלף שקלים (2,500 שקלים פחות מבעבר) מתווספת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מקורי בגודל 6.5", בלוטות' USB, ושליטה מההגה ,כמו כן כעת המכונית מצוידת בבקרת שיוט ו-7 כריות אוויר (6 עד כה).

רמת הגימור "אלגנס" תעלה לכם 145 אלף שקלים (הוזלה משמעותית יותר של 7,000 שקלים לעומת העבר) וכוללת תוספת אבזור שונות ולא פחות מ- 9 כריות אוויר. גרסת ה-1.4 המחוזקת עם 122 כ"ס תימכר רק ברמת האבזור הגבוה ב-159 אלף שקלים.

מרצדס C קלאס החדשה
החל מ-295 אלף ש'
פרסומת

בקצה השני של הסקאלה נוחתת בארץ מרצדס C קלאס החדשה שהושקה ממש לאחרונה. המשפחתית היוקרתית של מרצדס ששואפת לתת פייט רציני לב.מ.וו סדרה 3, תגיע בשלב זה ארצה עם מנועי טורבו בנפח 1.6 ליטר, 156 כ"ס ב-C180 ו-2.0 ליטר 211 כ"ס בC250 .

גרסת ה-180 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 ש' ועד 223 קמ"ש מרביים. ונתון צריכת הדלק הרשמי עומד על לא פחות מ- 16 ק"מ לליטר במשולב.

גרסת ה-250 נמרצת יותר ומאיצה את ה-C קלאס החדשה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. בשתי הגרסאות הכוח מעובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 7 יחסים.

שתי הגרסאות יוצעו בשלוש רמות אבזור נדיבות למדי, עם זאת לצערנו מרבית אביזרי הבטיחות המתקדמים המוצעים במשפחתית היוקרתית כמו בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראה דינמית לרכב בשטח מתים ומתלי האוויר הייחודיים יגיעו כאופציה בתוספת תשלום.

מרצדס C קלאס החדשה
עיצוב פנים מרשים ומראה יוקרתי
פרסומת

גרסת וויז'ן מוסיפה מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, מערכת לניטור שטחים מתים ומצלמת רוורס בעבור 25 אלף שקלים נוספים.

ואילו גרסת האבזור בניחוח AMG הכוללת נוכחות אגרסיבית וחישוקי 19' תהיה שלכם בעבור 340 אלף שקלים לC180 ו-380 אלף שקלים ל-C250.

מרצדס C קלאס החדשה
מחיר גרסת הבסיס גבוה בהרבה מהמתחרות