הפוקוס שלא תקבלו בליסינג
הגרסה הספורטיבית של המכונית הנמכרת ביותר בישראל עושה עליה. עם 250 כ"ס, הבטחה להתנהגות כביש משובחת ומחיר כפול מגרסת ה-1.6, ה-ST מגיעה כדי להוכיח לכולם שפוקוס זה לא רק ליסינג

בשני הדורות הראשונים דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, בחרה להבדל משאר העולם, בו ניתן היה ליהנות גם מפוקוס עם פלפל חריף בגרסאות ST ו-RS, ולחשוף את היושבים בציון רק לגרסאות הפרווה הבסיסיות של הרכב שלא באמת אפשרו למצות את היכולות הדינמיות הגבוהות של שלדת המכונית.

כמו כן נוספה מערכת בקרת המומנט (EVTC) מבצעת פעולה דומה לדיפרנציאל מוגבל החלקה ומסייעת להורדת הכוח בעיקר ביציאה מפניה.
המחיר שתדרשו לשלם עבור הפוקוס הלוהטת עומד על 220 אלף שקלים – מעט יקר מהמתחרות הישירות כמו רנו מגאן RS שמציעה מנוע חזק יותר וגולף GTIעם מסורת ארוכת שנים שמוצעות בכ-200 אלף שקלים.
האבזור, אמנם, עשיר מזה שבפוקוס TREND – ליסינג של השכן ממול אבל דל יחסית למחיר וכולל בעיקר חישוקי 18 אינץ', מושבים ספורטיביים של ריקארו בגימור עור חלקי, דוושות אלומיניום מחוררות וכיתובי ST רבים.
דלק מוטורס נחשבת ליבואנית שמרנית יחסית והערכות בחברה מדברות על יחידות בודדות של ה-ST שימכרו בכל שנה.
לדעתנו, עם מחיר קצת יותר אטרקטיבי ואולי קמפיין שובב כפי שנעשה בארה"ב, ניתן ללא ספק לעורר הייפ ולמכור הרבה יותר.
