mako
פרסומת

הפוקוס שלא תקבלו בליסינג

הגרסה הספורטיבית של המכונית הנמכרת ביותר בישראל עושה עליה. עם 250 כ"ס, הבטחה להתנהגות כביש משובחת ומחיר כפול מגרסת ה-1.6, ה-ST מגיעה כדי להוכיח לכולם שפוקוס זה לא רק ליסינג

ניר בן זקן
mako
פורסם:
הקישור הועתק

פורד פוקוס ST - חזית בתנועה
ה-ST היא נכון לעכשיו, בהעדר גרסת RS, הפוקוס החזקה ביותר בהיצע הגרסאות של המשפחתית מבית פורד | מתוך וידאו



בשני הדורות הראשונים  דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, בחרה להבדל משאר העולם, בו ניתן היה ליהנות גם מפוקוס עם פלפל חריף בגרסאות ST ו-RS, ולחשוף את היושבים בציון רק לגרסאות הפרווה הבסיסיות של הרכב שלא באמת אפשרו למצות את היכולות הדינמיות הגבוהות של שלדת המכונית.

פנים של פורד פוקוס ST
מושבים ספורטיביים של ריקארו בגימור עור חלקי | מתוך וידאו

כמו כן נוספה מערכת בקרת המומנט (EVTC) מבצעת פעולה דומה לדיפרנציאל מוגבל החלקה ומסייעת להורדת הכוח בעיקר ביציאה מפניה.

המחיר שתדרשו לשלם עבור הפוקוס הלוהטת עומד על 220 אלף שקלים – מעט יקר מהמתחרות הישירות כמו רנו מגאן RS שמציעה מנוע חזק יותר וגולף  GTIעם מסורת ארוכת שנים שמוצעות בכ-200 אלף שקלים.

האבזור, אמנם, עשיר מזה שבפוקוס TREND – ליסינג של השכן ממול אבל דל יחסית למחיר וכולל בעיקר חישוקי 18 אינץ', מושבים ספורטיביים של ריקארו בגימור עור חלקי, דוושות אלומיניום מחוררות וכיתובי ST רבים.

פרסומת

דלק מוטורס נחשבת ליבואנית שמרנית יחסית והערכות בחברה מדברות על יחידות בודדות של ה-ST שימכרו בכל שנה.
לדעתנו, עם מחיר קצת יותר אטרקטיבי ואולי קמפיין שובב כפי שנעשה בארה"ב, ניתן ללא ספק לעורר הייפ ולמכור הרבה יותר.

פורד פוקוס ST מאחור
220 אלף שקלים והיא שלכם | מתוך וידאו