mako
פרסומת

הנחה מבושמת

גם פיאט רוצה להצטרף לשוק הקטנטנות המתעורר ומציעה את הפנדה למכירה במשביר לצרכן, לחברי מועדון, ב-13 אלף שקלים מתחת למחירון הרשמי

נעם וינד
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק
דוב פנדה עובר דירה
קצת פחות נדירה מהדוב אבל בהחלט מכונית חמודה | צילום: חדשות 2

אחרי סוזוקי וסיטרואן, כעת מגיע תורה של פיאט להצטרף לחברות הסיקסטיז –לא העשור, אלא קבוצת המכוניות שנמכרות בישראל בטווח המחירים שבין 60 ל70 אלף שקלים, סכום כסף שעד לא מזמן חשבנו שאי אפשר לרכוש באמצעותו, במדינה המטורפת שלנו, מכונית עם ניילונים על המושבים.

הדרכים היצירתיות של יבואני הרכב להעניק הנחות על מחיר המחירון מבלי לגרום לשינוי קבוע שלו מפתיעות אותנו בכל פעם מחדש. אחרי שהתרגלנו להנחות לחברי מועדוני לקוחות סגורים כמו חבר, הסתדרות המורים, קרנות השוטרים ודומיהם ואחרי שכבר נתקלנו בשיווק של מכוניות ברשתות מזון ולמנויים של עיתון, קבלו משב מרענן בניחוח בושם יוקרתי: קנו בושם – קבלו הנחה על מכונית חדשה.

מדובר בפנדה הוותיקה של פיאט שהוצגה ב-2003 ותוצע כעת בהנחה של 13 אלף שקל מהמחירון הרשמי במחיר של 67 אלף בסניפי המשביר לצרכן, לחברי מועדון 365.

המבצע נועד לעורר את המכירות האיטלקייה הקטנה אל מול הקפי מכירות מרשימים לאחרונה של המתחרות בנישת הקטנטנות הזולות.

המחיר בו מוצעת הפנדה גבוה אמנם ממחיר הסוזוקי והסיטרואן אך האיטלקייה מציעה מנוע גדול יותר עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים המפיק 69 כ"ס אל מול מנועי שלושת הצילינדרים בנפח ליטר של המתחרות.
גם המרחב הפנימי מכובד וגדול באופן משמעותי ומאפשר יכולת ממשית להסעת 5 נוסעים מצד שני בניגוד ל6 כריות אוויר בסיטרואן ו4 באלטו, הפנדה מצוידת רק בצמד כריות אוויר.

כמו באלטו ובC1 במחיר הזה תצטרכו להחזיר לפעילות את יד ימין ולבחוש את ההילוכים בעצמכם.

אין תמונה
מציעה יותר מרחב פנימי מהמתחרות