אז מי היא המכונית המהירה בעולם?
שלוש שנים לאחר שנכנסה לספר השיאים של גינס וזכתה בתואר המכונית הסדרתית המהירה בעולם, ההישג נשלל מבוגאטי, זאת לאחר שהנסי, יצרנית בוטיק אמריקאית, טענה שהשיא הושג לאחר שהוסרה מהמכונית הגבלת המהירות האלקטרונית ל-415 קמ"ש. בהתאם לכך, לטענת הנסי הונום GT שלה, המגיעה למהירות של 428 קמ"ש, צריכה לקבל את התואר


בין המכוניות המפורסמות שזכו להיות המהירות בעולם ניתן למנות את יגואר XK120 שקבעה ב-1949 200.5 קמ"ש, את הפרארי 288 GTO ששברה את מחסום ה-300 קמ"ש עם 303 קמ"ש מרביים ב-1985 ופורשה 959 שהדיחה אותה מהתואר שנתיים לאחר מכן עם 314 קמ"ש.
אנזו פרארי, מייסד פרארי והאיש הידוע כבעל דם איטלקי "חם", לא נשאר חייב והדיח את פורשה מהתואר עם ה-F40, שנולדה לכבוד חגיגות הארבעים לחברה ממראנלו, והייתה הראשונה לחצות את קו 200 מייל לשעה.
אך זו שזכורה יותר מכל היא המקלארן F1 שקבעה 373 קמ"ש והייתה במשך 12 שנים המכונית המהירה ביותר בעולם עד להופעת הבוגאטי ויירון ב-2005.
הויירון, שהיא גם הראשונה לספק נתון הספק שחצה את קו האלף עם 1,001 כ"ס, הייתה המכונית הסדרתית הראשונה שחצתה את קו ה-400 קמ"ש והציבה על לוח השעונים את המספר 408 קמ"ש.
השיא הזה נשבר חמש שנים לאחר מכן על ידי בוגאטי עצמה וגרסת הספור ספורט של הויירון שבעזרת 1,200 כ"ס במנוע קבעה 431 קמ"ש, וביססה את מעמדה של בוגאטי בספר השיאים של גינס.
אבל לאחרונה הוגשה על ידי יצרנית הבוטיק האמריקאית "הנסי" תביעה לאנשי ספר השיאים לפיה השיא שהושג על ידי בוגאטי לא חוקי, שכן הוא בוצע על ידי מכונית שנעשו בה שינויים קלים ולא זהה לגרסה הנמכרת לציבור הרחב בה ישנה הגבלת מהירות אלקטרונית ל-415 קמ"ש.

אנשי גינס דנו בטענות של הנסי, התביעה התקבלה והויירון סופר ספורט הודחה מהתואר.
לטענת הנסי, את התואר שנשלל מהבוגאטי סופר ספורט צריכה לקבל הוונום GT מתוצרתה שקבעה בעזרת מנוע של 1,244 כ"ס מהירות של 427.6 קמ"ש.
בנוסף, הוונום GT קבעה לא מזמן שיא עולמי בהאצה מעמידה ל-300 קמ"ש.
בכל מקרה, בינתיים השיא של הנסי עדיין לא אושר על ידי גינס, ומלבד הישג המהירות קיימת גם שאלת הייצור הסדרתי שכן על פי תקנות ספר השיאים צריכות להיות לפחות 50 חתיכות בעוד הנסי מתכוונת לייצר בשלב זה רק 29 אקזמפלרים.

