מכונית העל של לקסוס, הסוף!
הייצור של היפנית שלא פחדה להסתכל לפרארי ולמבורגיני בלבן שבעיניים נפסק. כפי שתוכנן מראש, אחרי שנתיים ו-500 יחידות הלקסוס LFA יורדת מפסי הייצור. בשלב זה לא מתוכננת מחליפה אך לקסוס מבטיחה שהטכנולוגיה שפותחה לפרויקט ה-LFA תשמש את החברה בדגמיה האחרים

הלב של כל מכונית הוא המנוע וכאן מדובר בכזה העושה שימוש בקומפוננטים של מנוע מרוצים גזעי, פותח בשיתוף יצרנית האופנועים ימאהה ובעל אופי המזכיר יחידת כוח של אופנוע ספורט.
דף הנתונים מספר על 552 כ"ס ב-8,700 סל"ד מ-4.8 ליטר של נפח המחולקים לעשרה צילינדרים בתצורת V. מרשים לא פחות מנתון ההספק הוא העובדה כי המנוע מסוגל להגיע מסרק לקו האדום ב-9,000 סל"ד תוך בסך הכל 0.6 שניות מה שחייב את המהנדסים להשתמש במד סל"ד אלקטרוני מכיוון ששום מד אנלוגי לא מסוגל היה לעמוד בקצב של המנוע. תיבת ההילוכים היא רובוטית בעלת מצמד יחיד עם שישה יחסים מהירת תגובה (200 מילי-שנייה לזמן החלפה בין ההילוכים) וכל אלה בצירוף משקל עצמי של קצת יותר מטון וחצי (הודות לשימוש מסיבי בקרבון ואלומיניום במרכב) מאפשרים 3.7 שניות במיאוץ הקלאסי למאה ו-326 קמ"ש מרביים.
