mako
פרסומת

סנופ דוג בציר 2003

סנופ דוג נחשב לסמל קליפורני מובהק, וכעת בהתאם למעמד, הוא משיק גם יין קליפורני: "אני לא יכול לחכות שהמעריצים שלי ייחשפו לדבר הזה". למה החברה החליטה לשתף איתו פעולה? "אין מישהו שמסמל שבירת חוקים ויצירת תרבות חדשה יותר ממנו"

מערכת BLEND
mako
פורסם:
סנופ דוג
סנופ דוג | צילום: FRANCK FIFE, getty images
הקישור הועתק

אמנים, זמרים ודיג'ייז רבים ברחבי העולם מנצלים את הזמן שנכפה עליהם להיות בבית בשביל ליצור מוזיקה חדשה, סנופ דוג לעומת זאת מתעסק במשהו אחר לגמרי. בימים האחרונים הראפר המפורסם השיק, בשיתוף פעולה עם "19 Crimes" מותג היינות האוסטרלי, יין חדש בשם "Snoop Cali Red".

"סנופ קלי", הוא בלנד שמורכב מ-65% פטיט סירה (דוריף), 30% זינפנדל ו-5% מרלו. הוא יגיע למדפים בארצות הברית בקיץ הקרוב ותג המחיר יעמוד על 12 דולר (כ-43 שקל), בשפה הלא מקצוענית הוא יקרא יין סופרים. על מנת לעזור לקידום היין, התמונה של סנופ מתנוססת בגאווה על תווית הבקבוק וקצת מזכירה קידום לבושם יותר מאשר יין.

הבעלים של מותג היין חשב שסנופ דוג יתאים ל-"19 Crimes" כי הוא "מסמל את אותה הרוח של שבירת חוקים, יצירת תרבות חדשה והתגברות על המצוקה המקורית שהייתה לצוות המקורי של המורדים גיבורים מ-"19 Crimes". הכל בהשראת "האסירים שהפכו לקולוניסטים ובנו את אוסטרליה".

"אני מעריץ של היין הזה ואני מתרגש מאוד לחשוף את ה"סנופ קלי רד" שלי בקיץ הקרוב", שיתף הראפר. "אני לא יכול לחכות שהמעריצים שלי ייחשפו לחווייה הזו. זה אחד מהמותגים המוצלחים ביותר שיש בשוק היום, אז אני כל כך להוט להוציא כבר את שיתוף הפעולה הזה, החוצה לעולם".