View this post on Instagram

A post shared by Rosé All Day (@rose_all_day) on

מותגים רבים מבינים שהכוח השיווקי הגדול נמצא היום ברשתות החברתיות. כולם משתמשים במשפיענים ומשפיעניות בשביל להגדיל את החשיפה שלהם בקרב קהל היעד. אז מה עושה חברת יין ולייף סטייל מצרפת שמבינה את החוקים קצת יותר מכולם? נותנת למשפיענים לריב עליה וגורמת להם להעלות תמונה של המוצר על הדרך.

לפני כשבועיים, Rosé All Day הודיעה שבחברה מחפשים את הפנים החדשות שייצגו אותם ברשתות החברתיות. בשביל לפלפל את העניין הם הכריזו על אתגר חדש באינסטגרם, שבסופו יבחר המשפיען שיהפוך לפרזנטור של המותג. כל מי שמעוניין להשתתף צריך להעלות תמונה לחשבון שלו עם בקבוק או כוס יין של המותג תחת ההאשטג "radwineproject" (הטעות במקור).

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Rosé All Day (@rose_all_day) on

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Rosé All Day (@rose_all_day) on


החברה הגדירה את החיפוש שלה לתמונה המושלמת ומשפיען כי התכנון שלה הוא להטיס אותו או אותה לחופשת יין מיוחדת בלנגדוק-רוסיון, חבל הארץ בו מגדלים את היין של המותג. החופשה תהיה על חשבון החברה, ובנוסף, מי שיעלה את התמונה הטובה ביותר יקבל 10 אלף דולר (35 אלף שקל) בתמורה למאמץ שלו. החובה היחידה של המשפיען היא להעלות תמונה מהטיול פעם בחודש במשך 12 חודשים. 

"אנחנו מחפשים תמונה יפה שתציג בבהירות את האהבה שלכם ליין רוזה", נמסר בהודעה הרשמית של החברה. "אנחנו רוצים לראות אתכם, את החברים שלכם, את המשפחה שלכם, ואת כל מה שמייחד אתכם ומצדיק את הבחירה בכם להיות המשפיענים של Rose All Day". עד כה כבר כמעט אלף איש השתתפו באתגר והעלו את התמונות שחשבו שיזכו אותם. התחרות תיגמר ב-2 בספטמבר, אבל נראה שבינתיים הולך להם יופי. אנחנו נמשיך לעקוב בשביל לראות מי יהיה הזוכה המאושר, מבטיחים לעדכן.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Rosé All Day (@rose_all_day) on