אמנות וירטואלית באדיבות "Perrier" ו"הבצפר"
מותג המים המוגזים ובית הספר של חברות הפרסום מקימים מוזיאון וירטואלי לאמנים ישראלים צעירים. בנוסף, העבודות הנבחרות יוצעו למכירה על תיקים באתר BLEND
מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" חבר לבית הספר של איגוד חברות הפרסום, "הבצפר", ויחד יציגו את עבודות סטודנטים במוזיאון וירטואלי ראשון מסוגו. העבודות יוצגו בנוסף בעמוד האינסטגרם של המותג (perrieril@), כשהעבודות הנבחרות יודפסו על תיקים וימכרו באתר BLEND. חלק מההכנסות שיאספו מהמכירה יועברו לטובת מלגת אמנים לשימוש "הבצפר".
פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באמנות המקומית - בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם. ב-2019 אף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן.


גלית גלבוע, מנהלת קורס ארט דיירקשן ב"בצפר": "הסטודנטים המוכשרים מקורס ארט ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל מרעננים עם עיצובים תוססים למותג המים המוגזים פרייה. אומנות אורבנית במיטבה".
רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "זו זכות גדולה לשתף פעולה עם 'הבצפר' ולקדם את האמנים הצעירים שעתידים לכבוש את עולם הפרסום בסערה".
לצפייה בעבודות לחצו כאן
