mako
פרסומת

יש צחוקים ויש חלאס

תפקיד הרשתות החברתיות כשאתם מזמינים בירה, יותר נשים בתחום ובתפקידים ניהוליים, פחות ליפול לטרנדים - אלו הדברים שאנשי תעשיית הבירות מארצות הברית חושבים שצריכים להשתנות בעולם המשקה האהוב

מערכת BLEND
mako
פורסם:
סלפי בבר
צילום: shutterstock_By astarot
הקישור הועתק

מאז ומתמיד בירה נחשבה למשקה פופולרי, זה אחד המשקאות היחידים אולי שתוכלו למצוא בכל מקום, בין אם זו מסיבה, דייט או סתם ערב ביתי של חברים, אבל משהו בשנים האחרונות השתנה. הבירה הפכה אפילו ליותר פופולרית, נכנסה יותר למיינסטרים - כמות המבשלות העצמאיות שהוקמו היא אסטרונומית.

כמו שבמוזיקה, כשז'אנר מסוים מגיע להצלחה והופך למיינסטרים, הוא מתחיל "להתקלקל" בעיני החבר'ה שהיו שם עוד בהופעות הקטנות שכללו 20 איש, כך זה גם הבירה. מגזין האלכוהול VinePair שאלו בעלי מבשלות בארצות הברית מה הם חושבים שצריך להשתנות בעולם הבירה, הבאנו בפניכם את 7 המסקנות המעניינות ביותר. והן מופלאות.

"אשמח לראות יותר נשים בסביבת העבודה וכמובן שגם בתפקידי הניהול של התעשייה" - פול פרידהיים, מבשל ראשי ב-"Thirsty Monk".

"צריך לשנות את התפקיד של הרשתות החברתיות כשאנשים מחליטים איזו בירה להזמין" - מארק לנהאם, מבשל ראשי, "Comrade Brewing".

"הדבר היחיד שאני שם לב אליו בשנים האחרונות ומטריד אותי נורא הוא שיש כאלה שפותחים מבשלה רק כי זה 'טרנדי' ולא באמת כי הם אוהבים בירה כמו שאנחנו שבחרנו את המקצוע כבר מזמן עשינו" - דני אוהארו, מבשל ראשי ב-"Lone Tree Brewing Co".

"הלוואי והיו יותר חנונים של בירה ופחות סנובים. זה מדהים לראות שמישהו באמת מתלהב מהמשקה, לומד בעצמו על המוצרים, תהליך ההכנה והמרכיבים, אבל אז גורם לאנשים אחרים להרגיש רע עם עצמם בגלל הבירה שהם שותים. זה פשוט לא מגניב" - אהרון ריילי, מבשל ראשי ב-"Basecamp Brewpub".

פרסומת

"אני מאוד אוהב חדשנות, אבל אני אוהב אותה כשיש לה משמעות והצדקה. אני חושב שיש טרנד לזרוק מלא תוספות או מרכיבים לבירה מבלי באמת לחשוב על המתכון כשלם. זה יוצר חוסר איזון במשקה שהופך לגרוע. הייתי שמח גם לראות מבשלות משקיעות יותר אנרגיה בקיימות כמו צריכת מים מחזור שלהם" - ג'ורדן פינק מבשל ראשי ושותף ב-"Woods Boss Brewing".

"שהצרכנים יבינו את הרווחיות האמיתית של התחום. אני לא מתלונן - ידענו את הרווח כשנכנסנו לעולם הבירה, אבל התפיסה שיש לחלק מהאנשים שאנחנו מתעשרים בגלל שאנחנו גובים מחירים גבוהים יותר מאשר בירה שמיוצרת בהמונים פשוט לא נכונה" - קרול קוקרן, בעלים ומייסד של "Horse & Dragon Brewing Company".

"בירה צריכה להיות משקה שלא מתנצל. לא משקה ספורט, לא שמפניה, לא מילקשייט ולא שייק פירות. האם נוכל לחזור לבירה טובה ואיכותית, בבקשה?" - קווין ואן וינקל, בעלים ב"Endo Brewing".