mako
פרסומת

מלאכים ושדים

אם יש משהו שדן בילזריין הכי אוהב לעשות זה מסיבות מוגזמות באחוזה שלו. לאחרונה הוא ניצל את אחת המסיבות בשביל לקדם את מותג הוודקה החדש שלו

מערכת BLEND
mako
פורסם:
הקישור הועתק

בזמן שאנחנו מחכים להזדמנות לשים את ידינו על טקילה של דה רוק, אנחנו מוסיפים לרשימה עוד משקה שהיינו רוצים לנסות.

לפני מספר ימים דן בילזריין, אושיית האינסטגרם השנויה במחלוקת, השיק מותג וודקה חדש באמצעות מסיבת וולנטיינ'ס בלוס אנג'לס. כנהוג במסיבות של בילזריין, שמתקיימות באחוזה שלו ששווה כ-100 מיליון דולר, הנושא היה "מלאכים ושדים".

הוודקה הוכרזה כמותג החדש ביותר במגוון המוצרים שקיימים ב-Ignite, החברה של בילזריין. בין שאר המוצרים ניתן למצוא מוצרי CBD, קנאביס ואביזרים בתחום. במסיבה היו לא פחות מ-2,700 איש. מדובר בחשיפה די גדולה למותג הטרי מכיוון שרוב המוזמנים למסיבות של בילזריין הם סלבס ואושיות ברשתות החברתיות. למסיבות הקודמת שלו הגיעו קארדי בי ובן זוגה הראפר אופסט, Swae Lee ועוד. 

ואם להתעסק בפרטים הטכניים מעט- הוודקה מזוקקת מתירס והיא ללא גלוטן. למרות שבילזריין מתגורר בלוס אנג'לס, מפעל הזיקוק של הוודקה נמצא בכלל בניו יורק והתכנון הוא להפיץ אותה ברחבי ארצות הברית בכל האמצעים, מהרשתות הקטנות ועד הגדולות.

פרסומת