mako
פרסומת

קורונה? יאמאזאקי

וויסקי יפני ממשיך להיות הטרנד חם והנכון ביותר בעולם האלכוהול בתקופה האחרונה. כעת חברת הוויסקי היפנית מנצלת את הטרנדיות של המשקה והכריזה על סינגל מאלט בן 55 שנה, שימכר באמצעות הגרלה. איך משתתפים? לא כזה פשוט

מערכת BLEND
mako
פורסם:
הקישור הועתק

דווקא בימים שמוצרים מאסיה נחשבים לחשודים בעקבות וירוס הקורונה שמאיים להתפשט ברחבי העולם, לנו זה מרגיש הזמן המושלם לפנטז על הוויסקי היפני של Suntory. שום דבר לא יצליח להפריע לטרנד הרותח ביותר בעולם האלכוהול, לא וירוס וגם לא מגפות. הכירו את הוויסקי החדש שהחברה היפנית, Yamazak השיקה, סינגל מאלט שעבר תהליך יישון של 55 שנה.

כאמור, המשקה התיישן במשך 55 שנה בחביות עץ מסוג מיזונארה ועץ לבן, והוא מיועד להיות המשקה העתיק ביותר של החברה ונושא דגל הסינגל מאלט. שיניג'י פוקויו, הבלנדר הראשי של החברה, סיפר שהטעם של הוויסקי הוא "מתוק ו'עצי' עם נינוח פירותי, וחוויית אפטר-טייסט ארוכה".

החברה הוציאה רק 100 בקבוקים מהמהדורה. יש רק 100 במהדורה העתיקה, ומרוב הביקוש אליהם החברה מבצעת הגרלה בין הרוכשים הפוטנציאלים. בשביל לסנן עוד יותר את רשימת הקונים, רק בעלי כתובת עדכנית ביפן רשאים להשתתף.

אם בטעות יש לכם כתובת יפנית ותזכו בהגרלה, תשלמו כ-27 אלף דולר על בקבוק אחד כ-90 אלף שקל). המכירה הרשימת מתחילה ב-30 ביוני.