זה כבר כמה זמן שגווינת' פאלטרו היא יותר משחקנית מוערכת, ואוחזת גם בתואר רשמי של גורו טיפוח ולייפסטייל. זאת בזכות המגזין האינטרנטי שייסדה, Goop, בו היא מעבירה לנשים רבות ברחבי העולם את חכמת החיים שלה ככוכבת הוליוודית נוצצת, אשת קריירה, אמא ובעיקר צרכנית של מוצרי טיפוח למיניהם. מהר מאד, באופן טבעי, התפתח האתר גם לפלטפורמה מסחרית, וכך קרה שגווינת' הפכה למעריצה נלהבת של חברת הקוסמטיקה הישראלית "Lavido".

 "לפני כשנתיים התקשרה אלינו מישהי למשרדים במגדל העמק", נזכרת מנכ"לית החברה, לירון שניידר. "בדיעבד זו הייתה העוזרת האישית של גווינת' פאלטרו, ומסתבר שגווינת' קיבלה במתנה כמה מוצרים שלנו, התאהבה ומעוניינת לשתף פעולה. משם התחברנו והתחיל שיתוף הפעולה עם סרום הפנים המשקם שלנו, שהיא גם אימצה לעצמה לשימוש יומ-יומי אפילו שיש לה ליין טיפוח משלה, וכשהיא ראתה כי טוב התרחבנו גם למוצרים נוספים".

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on


ופאלטרו אכן ראתה כי טוב: קרם העיניים של החברה הישראלית  נכלל ברשימת רבי המכר של האתר, לאחר שסומן על ידי גווינת' עצמה כאחד מחמשת הקרמים הטובים בעולם, וצפוי להגיע לאותו הישג גם בסדרת חנויות הפופ-אפ שפתחה לאחרונה בשיתוף עם רשת הכלבו הענקית נורדסטורם."מאז החל שיתוף הפעולה, שהלך והתרחב עם השנים, אנו מגלים את הכוח שיש לכוהנת הלייפסטייל והטיפוח ויכולים לסמן עלייה ברורה בביקוש למוצרי החברה בארצות הברית בפרט וברחבי העולם בכלל", מעידה שניידר, אבל מדגישה שהצלחת המותג עדיין מבוססת על הלקוחות המקומיות, הקבועות והנאמנות שאינן כוכבות הוליוודיות. "מקרה גווינת' הוא ברמה הבינלאומית, אבל לבידו הלכה וגדלה לאורך השנים בזכות הלקוחות החוזרות שמכורות למוצרים, מפרגנות ומביאות חברות ובני משפחה".

בארץ ניתן למצוא את מוצרי החברה, שמבוססים על שמנים אורגניים טבעיים בנוסחאות חדשניות, במרכזי המבקרים בנהלל ובזכרון יעקב, וביותר מ-320 נקודות מכירה ברחבי הארץ. כי אנחנו יודעות שאתן רוצות להיות חברות במועדון שגווינת' פאלטרו היא גרופית נלהבת שלו.

A post shared by goop (@goop) on

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on

A post shared by ИЗРАИЛЬСКАЯ КОСМЕТИКА (@sestrichki_cosmetichki) on

A post shared by Hilla Ohayon (@hillao) on

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on