mako
פרסומת

קסיאס מניף בתלת מימד: ההקרנה של קוקה קולה

חברת הענק סידרה ללקוחותיה הקרנה מיוחדת לראשונה בישראל בהיכל נוקיה, עם המשקפיים המיוחדים, חלוקת הוובוזלות והשידור המיוחד

פורסם:
הקישור הועתק

קוקה קולה ארגנה ערב הקרנה מיוחד ללקוחותיה, שנהנו ממזון מהיר, חלוקת וובוזלות ושידור אקסקלוסיבי של יורם ארבל ומוטי איווניר.

אירוע כזה רק חברת ענק כמו קוקה קולה יכולה לארגן. נערות יפות, לבושות אדום לוהט, בצבע המותג, מקבלות את פני האורחים בשערי היכל נוקיה. כ-500 כאלה הגיעו לצפות בגמר המונדיאל בטכנולוגיית תלת מימד, בשיאו של קמפיין 'קוקה קולה סלבריישן', שבמרכזו חוויית האוהדים והצבעוניות שמסביב למשחקים.

הצפייה בתלת מימד, לראשונה בישראל באירוע רב משתתפים שכזה, מאפשרת לצופה להרגיש שהוא ממש על כר הדשא. עם כל עבירה ניתן היה לחוש את הכאב של השחקן וכאשר הניפו הספרדים את הגביע והקונפטי ב'סוקר סיטי' התעופף לכל עבר, שלחתי יד לשיער לבדוק שלא נתקעה איזה חתיכת נייר על הראש.

ההשקעה של קוקה קולה ניכרה בכל פינה, עם שני מסכי ענק ועוד כעשרים מסכי פלזמה של סוני פזורים להנאת הצופים, תפאורה הולמת וכמובן הוובוזלות טורדות השלווה.

צופים בתלת מימד (גיא אייזנר)
צופים בתלת מימד (גיא אייזנר) | צילום: מערכת ONE

המארגנים מדווחים על השקעה של 5 מיליון שקל, כולל פעילות המבצע והפרסום במדיה. האירוח אתגר את אלה המצויים בעיצומה של דיאטה, כשהמאכלים השולטים היו המבורגרים ונקניקיות עם רטבי קטשופ, חרדל ומיונז. לקינוח ורענון הוגשו אבטיחים, מלונים וקרטיבים.

פרסומת
צופים בתלת מימד לראשונה בישראל (גיא אייזנר)
צופים בתלת מימד לראשונה בישראל (גיא אייזנר) | צילום: מערכת ONE

האורחים באירוע זכו לחוויה התלת מימדית בזכות השתתפות במשחק אינטראקטיבי של קוקה קולה. הנוכחים בהקרנה, ערב רב המייצגים את כל הקבוצות בחברה הישראלית - דתיים, עולים חדשים, צעירים ומבוגרים, נהנו מצוות שידור אקסקלוסיבי שכלל את יורם ארבל ומוטי איווניר. כל זוכה קיבל את האפשרות לצרף 10 חברים על מנת ליהנות בצפייה משותפת במשחק הגמר.

צופים בתלת מימד (גיא אייזנר)
צופים בתלת מימד (גיא אייזנר) | צילום: מערכת ONE
פרסומת

לצד נציגי עמך ישראל פקדו את האירוע סלבס שהוזמנו על ידי החברה: דני קושמרו ודני דויטש, הסטייליסט גל אפל וכן בכירים מעולם העסקים כגון אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה, דני לוזון סמנכ"ל סחר ברשת סופר פארם, צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר ועוד.

ארבל ואיווניר (גיא אייזנר)
ארבל ואיווניר (גיא אייזנר) | צילום: מערכת ONE

בסופו של דבר, האדום של החברה השתלב היטב עם צבעי הנבחרת הזוכה בגביע וקברניטי קוקה קולה יכלו לסמן עוד וי ענקי. סך ההשקעה על חברת קוקה קולה העולמית במונדיאל, למי שמתעניין, נאמדת בכמיליארד דולר, בתוך זה נכלל סכום של עשרות מיליונים עבור תשלום לפיפ"א על היותה נותן חסות רשמית במשחקים.