רטרו מעוצב וזול: נחשפה רנו טווינגו החדשה
רנו ממשיכה בתנופה החשמלית בסגנון דגמי העבר ואחרי ה-5 וה-4, ולא מעט טיזרים, הקטנה שבחבורה סוף סוף נחשפה באופן רשמי. מה מחיר היעד שלה, מה טווח הנסיעה, והאם היא גם כן תגיע לישראל?



רנו של השנים האחרונות עוברת מהפך מתבקש, קו הדגמים הרגיל שלה מתחדש בעיצובים נאים ויחידות הנעה היברידיות ולצידם דגמים חשמליים מודרניים, אבל כדי בכל זאת לשמור על קשר לעבר הנפלא, היא לקחה כמה דגמים אייקוניים והפכה אותם לגרסאות מודרניות וחשמליות – החל מה-5 אי-טק שנחתה בישראל לאחרונה, דרך ה-4 שהפכה לרכב פנאי וגם היא צפויה להגיעה ארצה, וכעת, אחרי לא מעט טיזרים, הגיע תור הרטרו למכונית קטנה ובמחיר נגיש.
מחיר הכניסה באירופה יעמוד על פחות מ-20 אלף יורו, ובארץ? ובכן, מיבואנית רנו בישראל, נמסר כי שיווק הטווינגו נמצא בבחינה, ואנו מקווים שהתשובה לכך תהיי חיובית. ועד אז, הכירו את הטווינגו החדשה.
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

עיצוב ותא נוסעים
ראשית, העיצוב, בדיוק כמו ה-5 וה-4, הצליחו ברנו ליצור עיצוב רטרו מתוק שיודע לגעת בדיוק בכל אותן נקודות של הדגם המקורי. ולא, אנחנו לא מדברים על הדור השני (2007) או השלישי (2014), משם הגיעה רק תצורת חמש הדלתות השימושית יותר, אלא על הדור הראשון כמובן (1993).
שימו לב לדרך בה רנו הפכו את הפנסים הראשיים לתאורת לד באותו סגנון עיצובי, כאשר הפנס הראשי כיום הפך צר או הגימור המושחר בין הפנסים שקורץ לסבכה העליונה הצרה ועל מכסה המנוע שלושה פסי פלסטיק שמזכירים כמובן את שלושת פתחי האוורור ההם. מאחור שמרו ברנו על החיתוך של הדלת האחורית לצד פנסים מעוצבים גם כן באותו הסגנון של אלו האחוריים מהדור הראשון. חישוקי פלדה בגרסת הבסיס בגודל "16 או כאלו בשני גוונים בגרסאות הבכירות יותר.
מבחינת ממדים מדובר במכונית מיני שתתחרה בדגמים כגון BYD דולפין סרף ולשם המחשת הגודל נשווה אותה ל-5 אי-טק, ממנה היא קטנה יותר כמובן. הטווינגו קצרה ב-13.1 ס"מ (3.79 מ`), צרה ב-5.4 ס"מ (1.72 מ`), הגובה זהה (1.49 מ`), בסיס הגלגלים קצר ב-4.8 ס"מ (2.49 מ`) ואילו תא המטען קטן ב-21 ליטר (305 ליטר).