mako
פרסומת

צפו: לא על הבנזין לבדו - KGM טורס הייבריד בישראל

רכב הפנאי הקומפקטי מחזיק על כתפיו את הרנסנס של המותג ועושה זאת בהצלחה. אחרי שגרסת הבנזין כבר משווקת כאן, הגיע תורה של ההיברידית. איך הביצועים ומה המחיר?

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
טורס הייבריד - חזק וחסכוני יותר מגרסת הבנזין המוכרת
טורס הייבריד - חזק וחסכוני יותר מגרסת הבנזין המוכרת | צילום: ספורט 5

קצת יותר משנה מאז הגיע לכאן לראשונה ה-KGM טורס, רכב פנאי קומפקטי והדגם הראשון של היצרנית תחת כנפי KG מוביליטי (שרכשה את סאנגיונג), וכעת מצטרפת אליו גרסה היברידית וחסכונית יותר שצפויה לשפר את קצב המכירות המקומי שמציג צמיחה עקבית מאז התרחב ההיצע בישראל עם מעל ל-1,800 יחידות מתחילת השנה.

הטורס הייבריד יוצע במחיר כניסה של 180 אלף שקל, יקר מגרסת הבנזין ב-10 אלף שקל, אך מחיר זהה לטויוטה קורולה קרוס למשל. בנוסף, כמבצע השקה, תינתן הנחת של 5,000 שקל עד לסוף החודש. אם כך, מהם ההבדלים בביצועים וברמות הגימור?

רשימת אבזור מכובדת ודומה לגרסת הבנזין, למעט תוספת ברמת הגימור הבכי
רשימת אבזור מכובדת ודומה לגרסת הבנזין, למעט תוספת ברמת הגימור הבכירה | צילום: ספורט 5
יחידת הנעה





רמות גימור







KGM טורס – מחירון: