mako
פרסומת

עכשיו היברידי-מתון, חשמלי בעוד שנה: אופל מוקה המחודש בישראל

שנה לאחר שהוצגה מתיחת הפנים של רכב הפנאי הקטן, החל שיווקו בישראל עם ליטוש קל לעיצוב ויחידת הנעה היברידית מתונה, אך רק ברמת הגימור GS Line

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
עדכוני עיצוב קלים
עדכוני עיצוב קלים | צילום: ספורט 5

עוד קצת אבזור
עוד קצת אבזור | צילום: ספורט 5

יחידת הנעה
המוקה העדכני מצטרף לשאר דגמי קונצרן סטלנטיס המצוידים במנוע ה-1.2 ליטר החדש, בעל שרשרת תזמון וסיוע היברידי-מתון. ההספק עומד על 145 כ"ס (+15 כ"ס לעומת טרום מתיחת הפנים) והשידוך כעת לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים (פלנטרית עם 8 הילוכים טרום מתיחת הפנים). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות (איטי ב-1.5 שניות) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר (שיפור של כ-4.2 ק"מ לכל ליטר).

בשנה הבאה צפויה להגיע גרסתו החשמלית של המוקה, עם מנוע חשמלי חזק יותר בהספק 156 כ"ס (לעומת 136 כ"ס) וסוללה בקיבולת גדולה יותר של 54 קוט"ש וטווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ.

ומה לגבי ה-GSE הספורטיבית החשמלית? מהיבואנית, קבוצת לובינסקי, נמסר שהשיווק נמצא בבחינה...

אבזור ובטיחות