עכשיו היברידי-מתון, חשמלי בעוד שנה: אופל מוקה המחודש בישראל
שנה לאחר שהוצגה מתיחת הפנים של רכב הפנאי הקטן, החל שיווקו בישראל עם ליטוש קל לעיצוב ויחידת הנעה היברידית מתונה, אך רק ברמת הגימור GS Line




יחידת הנעה
המוקה העדכני מצטרף לשאר דגמי קונצרן סטלנטיס המצוידים במנוע ה-1.2 ליטר החדש, בעל שרשרת תזמון וסיוע היברידי-מתון. ההספק עומד על 145 כ"ס (+15 כ"ס לעומת טרום מתיחת הפנים) והשידוך כעת לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים (פלנטרית עם 8 הילוכים טרום מתיחת הפנים). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות (איטי ב-1.5 שניות) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר (שיפור של כ-4.2 ק"מ לכל ליטר).
בשנה הבאה צפויה להגיע גרסתו החשמלית של המוקה, עם מנוע חשמלי חזק יותר בהספק 156 כ"ס (לעומת 136 כ"ס) וסוללה בקיבולת גדולה יותר של 54 קוט"ש וטווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ.
ומה לגבי ה-GSE הספורטיבית החשמלית? מהיבואנית, קבוצת לובינסקי, נמסר שהשיווק נמצא בבחינה...