mako
פרסומת

פגישה ראשונה עם ג`אקו 8 – כל מה שחשוב לדעת

פגשנו בסין את רכב הפנאי הגדול עם שבעה מושבים רגע לפני שהוא מגיע ארצה ומצית את התחרות בקרב רכבי הפלאג-אין הגדולים

פורסם:
צילום: יואב פולס
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יואב פולס
צילום: יואב פולס | צילום: ספורט 5
לא מעט לקוחות דווקא אוהבים את סבכת החריצים הנוצצת של ג`אקו
לא מעט לקוחות דווקא אוהבים את סבכת החריצים הנוצצת של ג`אקו | צילום: ספורט 5

צ`רי, יצרנית דגמי ג`אקו ואומודה לא נחה לרגע, ובמהלך השבועות החולפים הציגה מגוון של דגמים לנציגים מ-80 מדינות, לרבות ישראל. אחד הדגמים המעניינים שהוצגו לקהל הוא הג`אקו 8, שעושה בימים אלו את דרכו אלינו, אח גדול לג`אקו 7 הפופולרי וחולק גנים משותפים עם צ`רי טיגו 9 פרו PHEV שהושק בישראל בתחילת החודש. הנה הפרטים שכדאי להכיר, רגע לפני שהוא נוחת כאן אצלנו.

 

מי אני
הג`אקו 8 הוא קרוסאובר בסגמנט D-SUV שישווק בתצורת שבעה מושבים ויצאנו לסין לטעימה קצרה עם נהיגת סלאלום על מסלול רטוב שנערכה במתחם של החברה-האם צ`רי.

על מנת למקם אתכם במשפחות הדגמים של צ`רי, בעוד שהג`אקו 7 מקביל לאחיו הטיגו 7, הג`אקו 8 מקביל לטיגו 9, כאשר לשניהם ממדים גדולים יותר. ומה עם הטיגו 8? אין לו מקבילה מבית ג`אקו בשלב זה.



מבפנים




פלאג-אין עם 1.5 ליטר טורבו ו-3 מנועים חשמליים, 530 כ“ס וטווח נסיעה
פלאג-אין עם 1.5 ליטר טורבו ו-3 מנועים חשמליים, 530 כ“ס וטווח נסיעה על חשמל בלבד של כ-140 ק“מ | צילום: ספורט 5
מתחת למכסה המנוע




טעימה בסלאלום