mako
פרסומת

פשוט פשוט פשוט: הוצגו טסלה מודל Y ומודל 3 בסיסיות

אחרי שנים של הצהרות על טסלה במחיר נגיש, בחרו ביצרנית ללכת על מתכון פשוט יותר – הורדת אבזור עבור הפחתה של אלפי דולרים. על מה תוותרו ומה צפוי להיות המחיר בישראל?

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
מודל Y בסיסית: עדכוני עיצוב מבחוץ
מודל Y בסיסית: עדכוני עיצוב מבחוץ | צילום: ספורט 5

טסלה ואילון מאסק בראשה מטפטפים כבר שנים אודות טסלה בסיסית – שמועות על מודל 2 למשל הלכו וצברו תאוצה, אך בסופו של הדבר הזמן רץ וטסלה בחרה במתכון קל ופשוט – להוריד אבזור. אם כך, מה ההבדלים ועל מה מוותרים?

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

נגיעות עיצוב


סוללה קטנה יותר וקצת פחות טווח נסיעה
סוללה קטנה יותר וקצת פחות טווח נסיעה | צילום: ספורט 5
אבזור בסיסי


גם המודל 3 עברו הפשטת אבזור דומה
גם המודל 3 עברו הפשטת אבזור דומה | צילום: ספורט 5
פרסומת

קצת פחות טווח
גרסת הסטנדרט החדשה של ה-Y כוללת סוללה קטנה יותר, 69 קוט"ש לפי פרסומים זרים, וטווח הנסיעה קצר ב-58 ק"מ בלבד ועומד על כ-516 ק"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש איטית יותר ב-1.4 שניות ועוצרת את השעון על 6.8 שניות.

הפערים במודל 3 עומדים על 68 ק"מ (516 ק"מ) והיא איטית יותר ב-0.9 שניות (5.8 שנ` ל-100 קמ"ש).

המחיר נמוך והפער בישראל