mako
פרסומת

סוף סוף: דגם PHEV ראשון לניסאן. בערך

מנועי בנזין, דיזל, היברידי ואפילו מימן, ועכשיו לניסאן יש גם פלאג-אין ראשון והתודות נתונות למיצובישי. האם ניסאן אקס טרייל PHEV יגיע לישראל?

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
ניסאן רוג פלאג-אין - הנדסת סמל בסיסית לאאוטלנדר PHEV
ניסאן רוג פלאג-אין - הנדסת סמל בסיסית לאאוטלנדר PHEV | צילום: ספורט 5


לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> 
 ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

מנוע בנזין 2.4 ליטר, שני מנועים חשמלים והספק של 248 כ“ס. סוללת 20
מנוע בנזין 2.4 ליטר, שני מנועים חשמלים והספק של 248 כ“ס. סוללת 20 קוט“ש תאפשר 61 ק“מ חשמליים | צילום: ספורט 5


פשוט לשים סמל
פשוט לשים סמל | צילום: ספורט 5
יחידת הנעה בחסות מיצובישי



סוללת ליתיום-איון בקיבולת של 20 קוט"ש תאפשר טווח נסיעה של 61 ק"מ והיא כוללת מערכת אחזור אנרגיה לסוללה בשלוש דרגות שונות כאשר דרגת אחזור האנרגיה הגבוהה ביותר הושאלה מהניסאן ליף החדשה ומאפשרת שימוש בדוושה אחת בלבד עם צריכת דלק מיטבית משולבת חשמל בתקן EPA של 27.2 ק"מ לליטר (מנוע הבנזין לבדו צורך 11 ק"מ לליטר).

מפריסבי, יבואנית ניסאן בישראל, נמסר כי האקס טרייל פלאג-אין הייבריד צפוי להגיע לישראל במהלך השנה הבאה.