זהה לאופל, גם במחיר: סיטרואן C3 איירקרוס החדש בישראל
האח התאום של רכב הפנאי הקטן - אופל פרונטרה - נוחת בישראל עם יחידת הנעה זהה, רמת גימור אחת ועם נוחות "סיטרואנית" בזכות מערך המתלים Progressive Hydraulic Cushions



לפני שנה וחצי נחשף הדור השני של סיטרואן C3 איירקרוס בגרסתו האירופאית שקיבלה את סמל המותג החדש, כאשר למעשה האיירקרוס הקטן שווק כבר חצי שנה קודם לכן בהודו. כעת, הוא מצטרף לאח התאום אופל פרונטרה, עם ממדים דומים ותצורה כללית דומה, כמו גם אופציה ל-7 מושבים, זאת לצד עיצוב חזית מובדל, פנסים אחוריים שונים ועיצוב "סיטרואני" לדשבורד. המחיר זהה לאופל פרונטרה, כך שהשניים חולקים את משבצת דגם 7 המושבים הזול בישראל, ובכל זאת - אילו עוד הבדלים יש בין השניים?
יחידת הנעה
יחידת ההנעה ב-C3 איירקרוס החדש דומה לזו של שאר דגמי היצרנית וקונצרן סטלנטיס בכלל – מנוע 1.2 ליטר חדש, עם שרשרת תזמון ותמיכה מיקרו-היברידית המפיק 145 כ"ס משולבים. השידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים והנעה קדמית.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.8 שניות, המהירות המרבית עומדת על 197 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר או 18.2 ק"מ לליטר בגרסת 7 המושבים. אגב, תוכלו לגרור עם רכב הפנאי הקטן עד 1.25 טון (1.05 טון בגרסת 7 המושבים).
בעולם כבר מוצעת גרסה חשמלית בהספק של 113 כ"ס, אך לה טווח נסיעה צנוע של כ-320 ק"מ מסוללת 44 קוט"ש. מהיבואנית קבוצת לובינסקי, נמסר כי בקרוב תוצע גרסה חשמלית עם סוללה גדולה יותר וטווח של יותר מ-400 ק"מ ובהתאם שיווקה של זו יבחן בישראל.
