טעימה ראשונה. צפו: התלת גלגלי של קאן-אם
נסענו לנזרה לקבל טעימה מהתלת גלגלי של קאן-אם שיחלו יבוא סדיר בחודשים הקרובים עם שאלה פתוחה: האם זו מכונית, אופנוע, טרקטורון או שילוב של הכל?
פורסם:



במסגרת האירוע שכלל רכיבה על מגוון כלים של BRP ומספר כתבות שיתפרסמו בתוכנית עולם הרכב בשבועות הקרובים, קיבלנו טעימה קטנה לשני הכלים המרכזיים שינחתו בישראל בחודשים הקרובים ביבוא סדיר ויכללו מגוון מאוד גדול/מוגזם/הזוי של אבזור ודגמים. "הספיידר" הוא כלי גדול ומגושם למדי בחלק מהגרסאות, סוג של גולדווינג על שלושה גלגלים. הוא מאכלס מנוע רוטקס שלושה צילינדרים בנפח 1330 סמ"ק המפיק 117 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים חצי אוטומטית, הוא הוצג לראשונה בשנת 2007 ומאפשר אין סוף אפשרויות והתאמות אישיות כעומק הכיס ונועד בעיקר לחבר מועדון ה"פיל" (פחות ירושה לילדים) שעבדו קשה כל החיים שלהם ולקראת הפנסיה רוצים לסחוט כל רגע של הנעה מהחיים עם מינימום סיכון ומקסימום הנאה עם כלי שיוט נוח המאפשר יכולות העמסה מכובדות לצד יציבות של, כמעט, מכונית אבל עם תחושה של משהו בין אופנוע למכונית קבריולה.

מהעבר השני "הרייקר" שנחשף 10 שנים מאוחר יותר והוא למעשה כלי קטן יותר, פחות טכנולוגי עם מנוע צנוע יותר, רוטקס שלושה צילינדרים בנפח 900 סמ"ק המפיק 80 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה CVT. הכלי הזה הוא למעשה כרטיס הכניסה לעולמות התלת של קאן-אם ונועד לחברה הצעירים/צעירים בנפשם, שמחפשים כלים זולים ויותר "מאגניבים". גם הרייקר מאפשר כמות בלתי נגמרת של אפשרויות אבזור והתאמות אישיות והוא פשוט נראה פנטסטי כמעט בכל גרסה שפגשנו, ראלי, F3 וספורט.

מצאתם טעות לשון?