מעלה את הרף: החל שיווק פולקסווגן טוארג החדש בישראל
הטוארג קל מקודמו, מתוחכם יותר ומצויד במנוע 3.0 ל' טורבו דיזל. המחיר, החל ב-500 אלף שקל

הטוארג פותח על פלטפורמה מודולארית ה-MLB המגויסת כיום במסדרונות הקונצרן לטובת סגל רחב של דגמים, אולם זה נשען על מכלולים משותפים בחלקם ל-אאודי קיו 7 וכן עם פורשה קאיין. המשמעות היא שהוא גדול מקודמו, אך עם זאת גם קל ממנו ב-115 ק"ג הודות לתרכובות אלומיניום בכמה איזורים. במידות הרשמיות זה אומר שאורכו כעת 4.87 מ' (תוספת של כ-7.6 ס"מ), רוחבו 1.98 מ' (גידול של 4.4 ס"מ) וגובהו 1.64 מ'. בסיס הגלגלים הוא כמעט 2.9 מ', ונפח תא המטען תפח ל-810 ל' לעומת כ-670 ל' בדור השני.
לטוארג מערכת מתלי אוויר (תקנית בכל הדגמים) עם וויסות אוטומטי לפי תנאי הכביש, עליהם הלבישו מנוע 3.0 ל' ששה צילינדרים טורבו. ההספק המרבי עומד על 286 כ"ס ב-3,500 סל"ד ו-61.1 קג"מ החל מ-2,200 סל"ד. את הכוח לגלג הגלגלים מעבירה תיבת הילוכים אוטומטית לה שמונה מהירויות. את הזינוק ל-100 קמ"ש הוא משלים בזמן של 6.3 שניות ומהירותו המרבית היא כ-250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא 15 ק"מ לליטר בתנאי יצרן.
10 דברים שאתם חייבים לדעת על פולקסווגן טוארג 2019