mako
פרסומת

מכונית הספורט של ניסאן עוד לא אמרה את המילה האחרונה

ניסאן משיקה גרסה מחוזקת של ה-370Z קופה לרגל תערוכת המשופרות ב-SEMA. עוד כוח, יותר ביצועים על המסלול. השמש עדיין Zורחת על ניסאן 370 קופה

פורסם:
הקישור הועתק
ניסאן 370Z קופה. עשור של הצלחה למכונית הספורט היפנית (צילום: יצרן)
ניסאן 370Z קופה. עשור של הצלחה למכונית הספורט היפנית (צילום: יצרן) | צילום: ספורט 5







נותנת יותר עם טכנולוגיות מהוקצעות

מערכת הבלימה והבולמים גויסו ממכוניות מסלול ש-NISMO מכירה היטב, והמשמעות היא כוח האטה הרבה יותר משכנע מכפי שתמצאו כיום ב-370 הרגילה. יתר המכלולים, כמו למשל מערכת הפליטה המוגדלת, מערכות היניקה, הפליטה והמסננים – כולם הוחלפו כדי לחזק את הביצועים של המכונית מתחתית רצועת הסל"ד ועד לגבולות הקו האדום - וכמובן לשפר את כושר נשימת המנוע תחת עומסים כבדים מאוד.

תא הנוסעים משקף בדיוק את החוויה שהמכונית הזו מעבירה לנהג. בפנים הותקנו זוג מושבי רקארו חדשים לחלוטין מסדרת Sparco QRT-R, רתמת בטיחות 6 נקודות, גלגל הגה של ספארקו, מערכת "דיכוי" שריפה בתא המנוע, כלוב הגנה תקני של ה-FIA, וריפודים של סדנת MA Motorsports. לא שזה בא על חשבון הפינוקים הרגילים – זו עדיין מכונית שתוכלו לחיות איתה על בסיס יומי שכן יש בה כמעט את רוב המערכות המקובלות במכונית הנוסעים התקנית.

המטרה העיקרית מאחורי הפרויקט הוא לתת ל-370Z ארכת שהות, ולעשות את זה בסטייל ועם הרבה יכולת – בכל זאת מכונית בת עשר שנים. בשלב זה, עדיין אי אפשר לרכוש את כל הפריטים שצוינו לעיל, אבל בעתיד אופציה זו תהיה זמינה לכל בעלי המכונית, בכפוף למיסים בכל מדינה כמובן. " זו מעין פלטפורמת שלנו לפיתוח מוצרי אפטר-מרקט", אומרים בחברה. מי יודע, אולי עוד כמה שנים, נראה כאן זליגות היישר למסלולי המירוץ בדרום הארץ. המחיר, טרם נקבע.