לא תמיד הסיניות מצטיינות: MG3 מקבלת הערה חריגה
ארגון הבטיחות Euro NCAP פרסם בנפרד את תוצאות מבחן הריסוק לסופר-מיני הסינית שכן הם מעולם לא נתקלו בכשל בטיחותי שכזה. אז איך היא עדיין קיבלה 4 כוכבים?
פורסם:



מהיצרנית נמסר תחילה כי הכשל נבע מעיגון לא תקין של המושב לפני הבחירה, אך כנוהל סטנדרטי מהנדסי הארגון בדקו זאת טרם ביצוע המבחן. כאמור, מאחר ומעולם לא נתקלו בארגון בכשל שכזה, לא ניתן היה להפחית עוד ציון ובכל זאת ה-MG3 קיבלה 4 כוכבים, זאת גם כחלק משיפור אמצעי הבטיחות והוספת מערכות נוספות שזיכו אותה בציון זה, לעומת בחינה מוקדמת יותר בארגון האח ה-Australia NCAP. ציוני המשנה עמדו על 74% בהגנה על מבוגרים, 73% בהגנה על ילדים, 81% בהגנה על משתמשי הדרך ו-69% בסעיף מערכות הבטיחות.
MG מצידה התחייבה לשפר את מנגנון עיגון המושב ואת כרית האוויר, אך בשלב זה העדכון לא יבוצע ברכבים קיימים. לאחר מבחן ריסוק נוסף ושיתוף הממצאים החדשים את הרגולטור, יוחלט על הוצאת קריאת שירות (Recall) בטיחותית.
MG מצידה התחייבה לשפר את מנגנון עיגון המושב ואת כרית האוויר, אך בשלב זה העדכון לא יבוצע ברכבים קיימים. לאחר מבחן ריסוק נוסף ושיתוף הממצאים החדשים את הרגולטור, יוחלט על הוצאת קריאת שירות (Recall) בטיחותית.
מצאתם טעות לשון?