mako
פרסומת

מלחמת מחירים: ג`אקו 7 פלאג-אין בגרסת כניסה חדשה ומוזלת

אחרי שצ`רי טיגו 7 פרו PHEV נחת בישראל ולקח מהג`אקו את תואר הפלאג-אין הזול בישראל, משיבה היבואנית מלחמה עם גרסת כניסה במחיר זהה לצ`רי. על מה תוותרו?

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
גרסת כניסה חדשה לפלאג-אין. אין שינוי ביחידת ההנעה
גרסת כניסה חדשה לפלאג-אין. אין שינוי ביחידת ההנעה | צילום: ספורט 5

ג`אקו 7, רכב הפנאי הקומפקטי הסיני נחת בישראל ביולי 2024 וארבעה חודשים לאחר מכן הגיעה גרסת הפלאג-אין ויחד איתה קצב המכירות זינק. הימים ימי תחייתם המחודשת של דגמי הפלאג-אין בישראל, ובהתאם התחרות גוברת, כך למשל כשהושק הג`אקו 7 פלאג-אין הוא היה ל-PHEV הזול בישראל, במחיר של 190 אלף שקל, אך מאז נחת כאן במרץ 2025 סיני אחר, צ`רי טיגו 7 פרו בגרסת הפלאג-אין ובמחיר שנמוך ב-10 אלף שקל.

כלמוביל, יבואנית ג`אקו בישראל, לא שקטה על השמרים והחלה היום (ה`) בשיווק גרסת כניסה חדשה "אלגאנס" לג`אקו 7 פלאג-אין במחיר זהה לצ`רי, העומד על 180 אלף שקל. מה ההבדלים מגרסת ה"פרימיום" שהוצעה עד כה?

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

 

10 אלף שקל פחות. מאיזה אבזור תפרדו?
10 אלף שקל פחות. מאיזה אבזור תפרדו? | צילום: ספורט 5
יחידת הנעה

רמות גימור







ג`אקו 7 – מחירון: