בנזין או חשמל, היברידי בקרוב: ג`אקו 5 בישראל
החל שיווקו של האח הקטן לג`אקו 7 – תחילה עם מנועי בנזין וחשמל ובעתיד גם בגרסה היברידית. הממדים נדיבים, אבל מה כוללת רשימת האבזור? ומה המחירים? כנסו



לפני כשלושה חודשים, בתערוכת שנגחאי, חשפה ג`אקו את ה-5, אח קטן לג`אקו 7 המוכר היטב בישראל. כמו אחיו לקונצרן, גם ה-5 מבוסס על פלטפורמת T1X של צ`רי, המשמשת גם את הטיגו 7 למשל. ה-5 כאמור הוא רכב פנאי קטן אך בעל ממדים נדיבים, כזה המתמקם בין הקטגוריות ואם נשווה אותו למשל לסקודה קאמיק, נגלה שהוא ארוך בכ-14 ס"מ (4.38 מ`), רחב בכ-7 ס"מ (1.86 מ`), גבוה בכ-9 ס"מ (1.65 מ`) ובעוד בסיס הגלגלים דווקא קצר בכ-3 ס"מ (2.62 מ`) ומרווח הגחון נמוך ב-3.4 ס"מ (15.4 ס"מ), אך הפיצוי מגיע בתא המטען שגדול ב-80 ליטר (480 ליטר).
כעת, החל שיווק של הג`אקו 5 בישראל, שמגיע תחילה עם מנוע הבנזין המוכר מה-7, זה בעל ההספק המופחת לטובת עמידה בתקני הזיהום האירופאיים ולצידו גרסה חשמלית מלאה, כאשר בעתיד הקרוב תגיע גם גרסה היברידית. אלו הפרטים שכדאי להכיר על הדגם המקומי:
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

