דופק קופה: אאודי Q6 ספורטבק אי-טרון בישראל
גרסת הקופה של ה-Q6 הגיעה ארצה והמחיר כצפוי גבוה יותר. טווחי נסיעה של עד 601 ק"מ וגם גרסת S בהספק מרבי של 516 כ"ס. מה עוד צריך לדעת על האח המעוצב?




יחידות הנעה
ה-Q6 ספורטבק יציע בדיוק את אותן יחידות הנעה של ה-Q6 הרגיל, כאשר טווחי הנסיעה אורכים במעט הודות לאווירודינמיות משופרת קלות. גרסת הכניסה 45 בעלת מנוע אחורי בהספק של 252 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות. הסוללה בקיבולת 75.8 קוט"ש והיא מאפשרת טווח נסיעה משולב של עד 545 ק"מ.
גרסת הביניים 50 כבר מקפיצה את ההספק ל-306 כ"ס ומקזזת 3 עשיריות השנייה בהאצה ל-100 קמ"ש, אך השדרוג המשמעותי הוא בקיבולת הסוללה שעומדת כעת על 94.9 קוט"ש (נטו) ומאפשרת טווח נסיעה של 601 ק"מ.
לגרסת ה-55 הבכירה הנעה כפולה והספק של 387 כ"ס, כשההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות. הסוללה זהה לזו שב-"50" אך טווח הנסיעה קצר יותר ועומד על 577 ק"מ (בהתאם למפרט המקומי).
לצד ה-Q6 ספורטבק, ישווק גם ה-SQ6 ספורטבק, בהספק 489 כ"ס ועד 516 כ"ס במצב "בוסט". ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות וטווח הנסיעה כצפוי מתקצר בעוד כמה עשרות קילומטרים.
לסוללה ארכיטקטורת 800 וולט וטעינה מהירה אפשרית בהספק של 270 קילוואט (225 קילוואט בגרסת ה-45), מה שמאפשר טעינה מ-10% ל-80% ב-21 דקות. טעינה ביתית מ-0% ל-100% אורכת 10 שעות (8 שעות בסוללה הקטנה).