mako
פרסומת

סטיישן חדשה לאירופה: הכירו את זיקר 007 GT

אחרי גרסת הסדאן של ה-007 הכוונות הברורות לנגוס בנתחי השוק האירופאי הביאו את זיקר להציג לה גרסת סטיישן מרשימה. וזה מה שאנחנו יודעים עליה

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
סטיישן סינית. תקסום לאירופאים למרות המיסוי?
סטיישן סינית. תקסום לאירופאים למרות המיסוי? | צילום: ספורט 5

בסוף 2023 חשפה זיקר את ה-007, הסדאן החשמלית הראשונה של המותג, שמתברגת מבחינת מידות היא גדולה יותר מטסלה מודל 3 אך קטנה מהמודל S. זיקר 007 מבוססת על פלטפורמת PMA2+ (Pure electric Modular Architecture) שהיא מעיין שדרוג ל-SEA הכה מוכרת של קונצרן ג`ילי ובעלת ארכיטקטורת 800 וולט.



לאחרונה חשפה זיקר תמונות של ה-007 GT, גרסת סטיישן ל-007 סדאן, שתגיע לשווקי אירופה כ-זיקר 7 GT. בעוד שהיסטורית סטיישנים היו פופולריים יותר באירופה מאשר בסין, זיקר מקווה לנצל את הביקוש שנותר לרכבים פרקטיים אלו ביבשת הישנה לנגוס בנתח השוק הזה. ה-007 GT מתהדרת בעיצוב אלגנטי עם מסילות גג וקורת D המתמזגת עם החלון האחורי, ומציעה מרווח ראש מכובד לנוסעים מאחור.

פרסומת
מעל 600 כ“ס ומעל ל-600 ק“מ של טווח נסיעה עם טעינה מהירה מאוד
מעל 600 כ“ס ומעל ל-600 ק“מ של טווח נסיעה עם טעינה מהירה מאוד | צילום: ספורט 5
מעל ל-600 כ"ס / מעל ל-600 ק"מ





טכנולוגיה מתקדמת ותמחור תחרותי