mako
פרסומת

משתדרגים: סקודה אניאק RS ו-DS 4

סקודה חשפה את הגרסה הספורטיבית של האניאק עם פנים חדשות ושדרוג לסוללה וב-DS הציגו את מתיחת הפנים של ה-4 שזוכה לא רק לשם חדש אלא גם ליחידות הנעה עדכניות

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
סקודה אניאק RS המחודש - פנים חדשות וטווח משופר
סקודה אניאק RS המחודש - פנים חדשות וטווח משופר | צילום: ספורט 5
עוד קצת טווח: סקודה אניאק RS המחודש



יחידת הנעה



DS מספר 4: מיקרו-היברידי, פלאג-אין וגם חשמלי
DS מספר 4: מיקרו-היברידי, פלאג-אין וגם חשמלי | צילום: ספורט 5
לא רק שם חדש: DS No4





יחידות הנעה




המנוע הבסיסי ביותר יהיה ה-1.2 ליטר החדש של סטלנטיס, בעל תמיכה מיקרו-היברידית המספק 145 כ"ס משולבים, המחליף את זה היוצא; בעוד גרסאות הדיזל וה-1.6 ליטר טורבו הרגילה לא יוצעו עוד.

מקבוצת לובינסקי, יבואנית DS בישראל, נמסר כי ה-DS No4 תגיע ארצה ברבעון האחרון של השנה, בתקווה שתוכל לשפר את מצב המכירות העגום, שכן מתחילת השנה מכר המותג יחידה אחת בלבד.