mako
פרסומת

תעשיית הרכב מתכוננת ליום שאחרי

מיליון וחצי מכוניות לא יצאו משערי המפעלים באירופה בחודש מרץ, אבל המוטיבציה בשיאה

פורסם:
הקישור הועתק
sportFive1008978
צילום: ספורט 5

sportFive1008979
צילום: ספורט 5

משבר וירוס קורונה Covid-19 מתקרב לשיאו ברוב מדינות העולם ובחלקם אחרים הוא כבר מעבר לשיא למרות שעדיין יש אוכלוסיות רבות שנדבקות בוירוס האומלל הזה שלא מבחין בין מגדרים, גזעים, דתות או לאומים ומקומות מגורים. לכל אחד יש את "שעון הקורונה" שלו וכך גם לתעשיית הרכב העולמית (פרט לסין) שהשעון שלה החל לפעול בתחילת חודש מרץ 2020. התעשייה באירופה ובאמריקה נעצרה וגם התעשייה במזרח אי שם ביפן ובקוריאה נאבקה על נשימותיה הטכנולוגיות, אבל הכתובת הייתה על הקיר עד להפעלת אותו שעון. נכון לכתיבת שורות אלו, טרם התקבלו המספרים מארה"ב וממזרח אסיה ביחס לנזק שנגרם לתעשייה ולמשמעויות שלו פרט לכך שהמכירות צנחו בעשרות רבות של אחוזים עד למקומות שבהם היא נעצרה לגמרי. וכאשר המכירות נעצרות, גם הייצור נפסק ובאירופה נעצרה המכונה התעשייתית העצומה ומיליון וחצי מכוניות חדשות לא יוצרו ולא יצאו משערי המפעלים ביבשת הישנה.

 

לקחת דוגמה מהסינים