משבר קורונה יציל את הפולקסוואגן החשמלית
תקלות ובעיות העלו חשש כי המכוניות לא תיוצרנה במועד אבל המשבר העולמי נותן ליצרן זמן יקר
פורסם:


למרות כל הדברים הנ"ל, ממשיכים אנשים בתוך השדרה ההנדסית של פולקסוואגן לחוש אי נוחות גדולה נוכח אי הבשלות של המכונית לייצור. הדגם החדש שבנוי על פלטפורמת MEB המיועדת לכל הדגמים החשמליים של הקונצרן, מתוכנן לכלול פלטפורמת תוכנה ומערכת הפעלה חדשים לגמרי שאמורים לעבוד בצורה פשוטה ככל האפשר בגלל עומס היחידות האלקטרוניות שיש במכונית, אולם לדברי אותם מהנדסים, התקשורת בין היחידות לא פועלת כמתוכנן וזה יוצר בעיות של אי תפקוד במכלולים שונים של הרכב ולכן הוא רחוק מלהיות בסטטוס "מוכן לייצור". בנוסף על כל הצרות הללו, מספר אנשי מפתח בתחום ההנדסי של המיחשוב עשויים לעזוב את החברה בימים הקרובים וזה יכול לסבך את הפוריקט עוד יותר. אחד הפתרונות שפולקסוואגן בוחנים הוא שיתוף פעולה עם דיימלר יצרנית מרצדס ורכישה של תוכנות הפעלה מוכנות שכבר פותחו ונבדקו שם. אופציה אחרת היא פיתוח משותף עם דיימלר של תוכנות ופלטפורמות חדשות לטובת שני היצרנים, מה שעשוי לחסוך משאבים וכוח אדם ולקצר לוחות זמנים.
נציין כי דיימלר עצמם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם BMW באותו תחום בדיוק וכאן עולה השאלה האם שלוש היצרניות הגרמניות הענקיות יכולות לשתף פעולה יחד בתחום הזה? על פניו דומה שהדבר ניתן אלא שפולקסוואגן ואאודי "גנבו" לאחרונה כמה אנשי מפתח שהיו ב-BMW ולא נראה כי היצרן מבווריה ישמח לעזור לפולקסוואגן.
נציין כי דיימלר עצמם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם BMW באותו תחום בדיוק וכאן עולה השאלה האם שלוש היצרניות הגרמניות הענקיות יכולות לשתף פעולה יחד בתחום הזה? על פניו דומה שהדבר ניתן אלא שפולקסוואגן ואאודי "גנבו" לאחרונה כמה אנשי מפתח שהיו ב-BMW ולא נראה כי היצרן מבווריה ישמח לעזור לפולקסוואגן.
מצאתם טעות לשון?