עדכון ראשון: ג'נסיס GV60 מתמתחת
קצת יותר משלוש שנים מאז שנחשף מציגה ג'נסיס תמונות ראשונות של הג'יפון החשמלי הראשון שלה. פרטים טכניים ימסרו בהמשך, בעוד לישראל היא צפויה להגיע רק בעוד שנה




שפת העיצוב החיצונית על-פי ג'נסיס נקראת "אלגנטיות אתלטית" (הפינה לשיפוטכם), אך מה שחשוב הוא מה השתנה לעומת הדגם טרום מתיחת הפנים ובהתאם נפגוש בעדכון חתימת התאורה והפנסים, שכוללים כעת יותר מודולים של תאורה; פגוש עדכני עם סבכה גדולה אחת ונמוכה יותר, מה שהשאיר את מיקום המצלמה הקדמית במקומה ויצר מראה פחות אלגנטי, כמו כן ישנו תיחום בולט לכונסי האוויר בצדדים; החצאיות ובתי הגלגלים נצבעו בצבע הרכב, ישנם חישוקי "21 בעיצוב חדש ומאחור השינוי זניח.
בג'נסיס ממשיכים עם מתן שמות לשפת העיצוב ומבפנים היא נקראת "יופי של חלל לבן (הפינה לשיפוטכם 2). העיצוב הכללי נותר דומה, אך כאן ג'נסיס שדרגו את צמד המסכים של לוח המחוונים והמולטימדיה וחיברו אותם יחדיו לתצוגה בגודל של "27, בדומה לעדכוני תאי נוסעים אחרים של המותג, כמו כן ישנו הגה בעיצוב חדש עם שלושה חישורים (לעומת שתיים), יש גם תפירה חדשה דלתות וצבעים שלא בטוח שכולם יאהבו.
כאמור, ג'נסיס לא פרסמו פרטים טכניים, אך ניתן להניח כי יחידת ההנעה צפויה להשתדרג לזו שפגשו באיוניק 5 המחודש, על בסיס פלטפורמת E-GMP החשמלית – את סוללת ה-77.4 קוט"ש הנוכחית תחליף סוללה בקיבולת של 84 קוט"ש (80 קוט"ש נטו), כאשר באיוניק 5 מדובר היה בשיפור של כ-80-90 ק"מ, וכך גם צפוי ב-GV60 המחודש, שיוכל להגיע לטווח נסיעה המתקרב ל-600 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית (228 כ"ס, ככל שהמנוע לא ישתנה) ולחצות את 500 הק"מ בגרסאות כפולות ההנעה (318 ו-489 כ"ס).