המסחריות יורדות לשטח: פולקסווגן ואופל לא מפחדות להתלכלך
פולקסווגן חוגגת ארבעה עשורים של הנעה כפולה ואופל מציגה גרסת הנעה כפולה והיברידית לקומבו. הכל כדי לפרוץ מעבר לגבולות הכבישים הסלולים
פורסם:





עוד גרמניה מכפילה הנעה
לקומבו כזכור, הוצעה בעבר גרסה כפולת הנעה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד שידעה לשלב בין הנעה קדמית לכפולה בזמן איבוד אחיזה ואפשרה לנעול את הדיפרנציאל האחורי. הפעם בחרו באופל לשלב מנוע חשמלי אחורי נפרד, המקבל אנרגיה משתי סוללות בקיבולת 4.8 קוט״ש, כשעל הנעת הגלגלים הקדמיים אמון מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל בהספק 130 כ״ס, המשודך לתיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה, כפי שאנו מכירים מהדגם כיום.
הקומבו כפולת ההנעה תוצע בגרסאות מרכב קצר או ארוך ועם מקום לחמישה או לשבעה נוסעים, ועל-אף שלא יצאה על-כך הודעה רשמית מצד סטלנטיס, סביר להניח כי ממש כמו בעבר בשורה זו תגיע גם לתאומים סיטרואן ברלינגו פיג`ו פרטנר, ומי יודע אולי אפילו לפיאט דובלו ולטויוטה פרו-אייס סיטי, ואולי אפילו לדגמים משפחתיים ו-SUV אחרים של קונצרן הענק.
הקומבו כפולת ההנעה תוצע בגרסאות מרכב קצר או ארוך ועם מקום לחמישה או לשבעה נוסעים, ועל-אף שלא יצאה על-כך הודעה רשמית מצד סטלנטיס, סביר להניח כי ממש כמו בעבר בשורה זו תגיע גם לתאומים סיטרואן ברלינגו פיג`ו פרטנר, ומי יודע אולי אפילו לפיאט דובלו ולטויוטה פרו-אייס סיטי, ואולי אפילו לדגמים משפחתיים ו-SUV אחרים של קונצרן הענק.
מצאתם טעות לשון?