mako
פרסומת

פלאג-אין ל-7: צ`רי טיגו 8 פרו PHEV בישראל

צפו: גרסתו ההיברידית-נטענת של מוביל הנוסעים הפופולרי הגיעה לישראל, עם יחידת ההנעה המוכרת מג`אקו 7. המחיר זול מ-BYD סיל U ויקר מהג`אקו, אך להם אין שורה שלישית

פורסם:
צילום: יצרן
צילום: ספורט 5
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
פלטפורמה חדשה להנעת כלאיים - יחידת ההנעה מוכרת מג`אקו 7
פלטפורמה חדשה להנעת כלאיים - יחידת ההנעה מוכרת מג`אקו 7 | צילום: ספורט 5






יחידת הנעה וביצועים






רמות גימור
בדומה לגרסת הבנזין גם לפלאג-אין שתי רמות גימור. גרסת הכניסה "נובל" כולל פריטים כגון מסך מולטימדיה "15.6 ("12.3 בבנזין) עם קישוריות לנייד, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 (בבנזין "12.3), משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, ריפוד עור סינטטי (שחור), מושב נהג חשמלי והגה מחומם, גג שמש, תא מטען חשמלי, מערכת שמע SONY עם 8 רמקולים, חישוקי "19 (בבנזין "18) ועוד.

רמת הגימור "אולטימייט" מוסיפה כוונון חשמלי גם למושב הנוסע ותמיכה לגב התחתון, זיכרונות למושב הנהג, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חימום למושבים האחוריים, ריפוד עור חום, 12 רמקולים, תצוגה עילית, פתיחה ללא מגע לתא המטען ועוד.

בבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת פתיחת דלת, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת שכחת ילדים ו-7 כריות אוויר ב"נובל" ושתיים נוספות ב"אולטימייט".

צ`רי טיגו 8 פרו PHEV – מחירון:
צ`רי טיגו 8 פרו PHEV ברמת גימור Noble יעלה 199,990 שקל
צ`רי טיגו 8 פרו PHEV ברמת גימור Ultimate יעלה 209,990 שקל

צ`רי טיגו 8 פרו בנזין, ברמת גימור Noble עולה 186,990 שקל
צ`רי טיגו 8 פרו בנזין, ברמת גימור Ultimate עולה 189,990 שקל