סובארו חשפה בתערוכת טוקיו גרסה ייחודית ל-WRX STI שתחזור לייצור עצבנית מתמיד בזכות הניסיון שנרכש במרוץ 24 השעות בנורבורגרינג, אבל במהדורה מוגבלת. מה מיוחד בה?
הידע הגיע גם ממרוצי 24 השעות בנורבורגרינג עם ה-STI S4 NBR CHALLENGE | צילום: ספורט 5
בתערוכת טוקיו 2025 שנערכה ב-10-12 בינואר, הציגה סובארו את ה-STI S210. מדובר בדגם אב-טיפוס של האימפרזה WRX STI שזוכה לדברי היצרנית לכיולים חדשים שהותאמו לאחר מספר מרוצי סיבולת 24 השעות בנורבורגרינג עם ה-STI S4 NBR CHALLENGE. הדגם מכונה S210, כאשר בסובארו מציינים שהסימון S נועד לדגמי הקצה הספורטיביים של המותג, האם בסובארו רומזים לנו על דגמים נוספים? הציפייה הורגת אותנו.
ההספק עלה ל-300 כ“ס | צילום: ספורט 5
מושבים ספורטיביים יותר של Recaro | צילום: ספורט 5
על הקשר לקרקע אחראיים מערך מתלים אדפטיביים וצמיגי מישלין 255/35 שעוטפים חישוקי "19 יחודיים ומערכת בלימה של "ברמבו" עם קליפרים אדומים בעלי 6 בוכנות ותגבור משופר הלופתים דיסקים מחוררים. עוד נמצא שיפורים אווירודינמיים שונים לחצאיות ולספוילר האחורי העשוי קרבון ומבפנים מושבים ספורטיביים ייעודים תוצאת Recaro המתכווננים חשמלית ובעלי משענות עשויות קרבון.
לצער רבים, סובארו תייצר רק 500 יחידות מהמכונית שממשיכה שושלת אייקונית, ואם זה לא מספיק, הן מיועדות לשוק היפני בלבד, כך שההגה ימני כמובן. ובקשה קטנה לכבוד השנה האזרחית החדשה – אפשר בבקשה לייצר כמה חתיכות שיגיעו גם לכאן?
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו למאות החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!