צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
sportFive1360949 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

ניסאן לא נוטה למהר עם הג'וק שלה, כשאת הדור הראשון החליפה אחרי 9 שנים, לא מפתיע שמתיחת הפנים לדור השני מגיעה כ-4 וחצי שנים מאז שהוצג בספטמבר 2019. העדכונים נוגעים בעיקר לעיצוב הפנים, גרסת N-Sport באווירה ספורטיבית וגם חזרתו של הצבע הצהוב למבחר. מפריסבי (קרסו מוטורס לשעבר), יבואנית ניסאן בישראל, נמסר כי הג'וק המחודש צפוי להגיע ארצה ברבעון האחרון של השנה.

העדכונים החיצוניים קלים מאוד וכוללים עיצוב עדכני לחלקה הפנימי של הסבכה קדמית ובמרכזה לוגו ניסאן החדש המופיע גם במרכז דלת תא המטען וכמובן חישוקים בעיצוב חדש עד למידה של "19.

sportFive1360950 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
השינוי המשמעותי נמצא בתא הנוסעים החדש – הדשבורד עוצב כמעט כולו מחדש, כאשר מרכזו מוטה אל עבר הנהג ב-8 מעלות וישנה כעת אופציה למסך מולטימדיה גדול יותר "12.3 ("8 כיום) עם מערכת הפעלה חדשה וכעת גם קישורית האנדרואיד אוטו אלחוטית, בנוסף לזו של אפל קארפליי ובכל רמות הגימור ישנו משטח טעינה אלחוטי ונוספו שקעי USB מאחור. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגות מתחלפות ואפשרויות בחירה לתצוגה המרכזית. עוד מציינים בניסאן כי ישנם כעת מושבים חדשים ונוחים יותר, כמו גם ריפוד בד חדש, תא הכפפות הוגדל ל-7.8 ליטר, משענת היד המרכזית עוצבה מחדש לשיפור הנגישות ואיכות התמונה של מצלמת הרוורס שופרה.

הג'וק המחודש מוסיף רמת גימור N-Sport בניחוח ספורטיבי, בדומה לגרסה שהוצעה בעבר בניסאן מייקרה. הג'וק בגרסה זו מקבל השחרה לחלקים שונים ברכב כגון הגג, הגלגלים, המראות והסבכה הקדמית ואילו בפנים הרכב ישנם גימורים שונים בצבע צהוב, נגיעות דמוי קרבון ומושבים ספורטיביים בריפוד בד "אלקנטרה" ממוחזר ומערכת שמע של Bose עם רמקולים במושבים.

יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי – מנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר, 3 צילינדרים המספק 114 כ"ס ומשודך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים (או ידנית עם 6 הילוכים), ולצידו הנעה היברידית בעלת מנוע 1.6 ליטר והספק משולב של 143 כ"ס המשודכים לתיבה אוטומטית חכמה.