mako
פרסומת

אאודי מגזימה ומציגה את ה-RS6 אוואנט GT

אם אאודי RS6 אוואונט לא הייתה מספיק אגרסיבית עבורכם, באאודי דאגו לגרסה "קצת" יותר מוחצנת ובמהדורה מוגבלת של 660 יחידות

פורסם:
הקישור הועתק
צילום: יצרן
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
sportFive1358060
צילום: ספורט 5

אאודי RS6 אוואנט הוצגה באוגוסט 2019, אז הסטיישן הספורטיבית זכתה ל-600 כ"ס ממנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים, וכשלוש שנים מאוחר יותר הציגה את גרסת Performance עם 630 כ"ס ונתון ההאצה ל-100 קמ"ש של 3.4 שניות. ההופעה החיצונית התעדכנה וגם מתחת לפני השטח הצטיידה ה-RS6 אוואנט המחוזקת בחבילת RS Dynamic הכוללת היגוי לכל הגלגלים, דיפרנציאל אחורי ספורטיבי עם חלוקת מומנט, כשחבילת ה-RS Dynamic Plus שדרגה את מערכת הבלימה עם דיסקים קרמיים בקוטר 440 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור. כאופציה, במקום חישוקי "21 הקטנטנים וצמיגי 275/35 יכלו הלקוחות לשדרג לחישוקי "22 קלים עם צמיגי 285/30 שגם סייעו לקצר את מרחק הבלימה מ-100 מטר לעצירה מוחלטת ב-2 מטרים.

אבל כנראה שלאאודי, וללקוחותיה, גרסאות ה"פרפורמנס" והחבילות השונות לא היוו רף מספק וכעת, במקום להציג מתיחת פנים מתבקשת, הציגה היצרנית הגרמנית את ה-RS 6 אוואנט GT, גרסה יותר מוחצנת מה"פרפורמנס" שזוכה למספר שדרוגים ותיוצר במהדורה מוגבלת של 660 יחידות, כאשר ההרכבה הסופית תבוצע באופן ידני בשלושה מתחמים ייעודיים.

sportFive1358061
צילום: ספורט 5

ל-RS6 אוואנט GT אותה יחידת הנעה והספק בדומה ל"פרפורמנס" עם 630 כ"ס (הנעה כפולה ותיבה אוטומטית 8 הילוכים), אך ההאצה ל-100 קמ"ש עומדת על 3.3 שניות – קיזוז עשירית שנייה שהושג בסיוע מכסה מנוע וכנפיים עשויים סיבי פחמן כמו גם החישוקים עצמם. מערכת ההנעה הכפולה מוטה לטובת הגלגלים האחוריים בחלוקה של 40:60 ויכולת העברת כוח של עד 70% לפנים או עד 85% לאחור. בנוסף המוטות המייצבים הוקשחו ב-30% מלפנים ו-80% מאחור, ולראשונה ב-RS6 אוואנט ישנו סט קוילאוברים מתכווננים כסטנדרט המנמיכים את הרכב ב-10 מ"מ. למעוניינים אאודי תציע כאופציה גם מערך מתלים ספורטיבי אדפטיבי או מתלי אוויר בכיול ספורטיבי כמובן.

פרסומת
sportFive1358059
צילום: ספורט 5



חדש
הצטרפו בלינק >>>