הוצג הג'יפון החדש של יונדאי, באיון
יונדאי מרחיבה את סגמנט B עם ג'יפון עירוני קומפקטי וזול יותר בשם Bayon. בישראל אולי לקראת סוף השנה

יונדאי חשפה היום (שלישי) את הג'יפון הקטן ביותר שלה במשפחת הקרוסאוברים הרחבה, באיון (Bayon). דגם זה, שיתברג מתחת לקונה ובמקביל אל ווניו, יהווה את כרטיס הכניסה לעולמות ה-SUV העירוניים של המותג הדרום קוריאני וכמו רבים מהם משתף מנועים חסכוניים, מערכות בטיחות מתקדמות, תא נוסעים מודרני ועיצוב שמסמן חלק מסימני הזהות של שפת העיצוב העתידית של יונדאי בשנים הקרובות.
ה-באיון, שקרוי על שם עיירת נופש בדרום צרפת הנודעת בחיבתה לתיירות ספורט-ימי וסגנון חיים דינמי - ופותח בלעדית לאירופה, מבוסס על רצפה משותפת ליונדאי i20, אבל הוא קצת יותר גדול ממנה בערכים היבשים; במידות הוא קרוב מאוד לקונה עם אורך של 4.1 מ', רוחב של 1.77 מ', גובה של 1.49 מ' ובסיס גלגלים של 2.58 מ'. גם תא המטען שלו נדיב באופן יחסי לרצפה והוא מציע נפח אחסון של 411 ל' מרשימים לפרופורציות. יונדאי גם מבטיחים מרווח נאות בין השורה הראשונה לשניה ושפע מקום לברכיים.
ברמה מסוימת, ה-באיון, רכב 5-מושבים צנוע, ממלא את החוסר בגרסת לייף סטייל יותר ממוקדת מזו שנארזה בעבר סביב ה-i20, שכן עיצובן המובחן קונה לו מקום ליד הג'יפונים העדכניים בכבישים. הוא משלב אלמנטים חיצוניים שנלקחו מרכב הפנאי המימני נקסו, קצת מקונה ופסי תאורת LED דו-קומתיים בחזית. הזנב שלו מעניין יותר עם תכנון שמזכיר קורת התאורה הזוויתית של מיצובישי אקליפס-קרוס ואולי גם טויוטה פריוס. בצידי קורות C האחוריות זוג פנסים בצורת בומרנג המחוברים בסרט LED דקיק ואלגנטי ונורות הנסיעה לאחור משולבות בפגוש. ניתן יהיה לאפיין אותו, בהתאם לגרסה בחישוקי 15 אינץ' רגילים (צלחות) או 16 ו-17 סגסוגת. מנעד הצבעים מורכב מ-9 אופציות כולל שילובי גוונים עם תקרה בצבע מנוגד.