sportFive991301
צילום: ספורט 5
כאשר טסלה עשו את צעדי הגישוש הראשונים בישראל כולל כמה הודעות על חיפוש כוח אדם מתאים, זה היה במסע גרילה מחתרתי ללא שום קמפיין יחצ"ני או הודעות לעיתונות חוץ מאשר לכלי תקשורת אחד שהם בחרו לעבוד איתו ולהפיץ דרכו את ההודעות שלהם. זאת ועוד, ההודעות של טסלה בישראל זורמות טיפין טיפין ולא נראה שהיצרן האמריקאי יחשוף כאן אצלנו איזה דגם חדש או טכנולוגיה ואפליקציה שטרם נראו בעולם למרות שאנחנו סטארטאפ ניישן ויש לנו כוח והבנה בעולמות הטכנולוגיים של תעשיית הרכב הדיגיטלית. מה שנצטרך לעשות זה לחכות בסבלנות, להמתין לרגע שטסלה ישראל ידברו עם כולם ולצפות בכיליון עיניים לחשיפת הדגמים שיושקו בארץ כמו מודל 3, מודל S ומודל X.
 
בשונה ממה שקורה כאן, טסלה הגיעה לסין והיא מתכננת לכבוש את העולם דרך השוק הסיני ומפעל הייצור הענק שהיא מקימה בסין שמטרתו לייצר מספיק מכוניות עבור השוק הסיני אבל גם למדינות האחרות בעולם. במקביל למפעל הסיני מקימים בטסלה גם מפעל אירופאי בגרמניה והוא מיועד לתת את התשובה ליצרניות הרכב החזקות ביבשת ובראשן הגרמניות מבית מרצדס, ב.מ.וו ואאודי וגם פולקסוואגן. תהליך בניית המותג בסין הביא את אנשי טסלה לחפש באמצעות רשת הסלולאר הסינית WeChat את המועמדים לתפקידים השונים במפעל ובחברה, אבל טסלה לא הסתפקה בהודעת הדרושים המקובלת והוסיפה את האיור של המכונית החשמלית הקטנה הבאה שלהם לכאורה.
 
יותר מאשר מודעת הדרושים המפתה להגיע ולהיות בין העובדים של טסלה, התמונה גנבה את ההצגה והיא מופצת בכל העולם ויש מי שרואה בה באמת כאיור אורגינלי של היצרן ביחס למכונית הבאה שלו שתהיה עירונית קטנה למרות שאחרים משוכנעים שזהו איור ולא יותר מכך ולכן מדובר בפייק ניוז.