אנתוני ג'ושוע (צילום: יצרן) (צילום: ספורט 5)
אנתוני ג'ושוע (צילום: יצרן) | צילום: ספורט 5

בניגוד לפלויד מיוות'ר שמאוד נהנה להתרברב באוסף המכוניות שלו, אנתוני ג'ושוע, פעמיים אלוף העולם באגרוף במשקל כבד, נחשב לבחור צנוע בכל הנוגע לגראז' המוטורי שלו. הבריטי-ניגרי בן ה-30, שמגלגל מדי שנה בין 50-60 מיליון דולר יכול היה לרכוש כמעט כל אחת מהמכוניות של מיוות'ר, אבל אולי בגלל מידותיו (1.98 מ') הוא זקוק לכלי רכב גדולים מאוד שיכולים לאכלס את קומתו בנוחות וגם לשקף את העוצמה האדירה שלו.

כאן נכנסת לתמונה חברת לנד רובר שכבר כמה שנים מסייעת לג'ושוע ל"הרכיב" ריינג' רוברים בהתאמה פרטית. הדגם החדש שלו, על בסיס הריינג' רובר האחרון במהדורת 'אוטוביוגרפי', מיוצר במיוחד לקראת הקרב הבא שלו ב-20 ביוני באצטדיון של טוטנהם (בהנחה שנגיף הקורונה יאפשר זאת) מול הבולגרי קובראט פולב, עוד בחור "ננסי" בגובה 1.94 מ' ומשקל של קרוב ל-117 ק"ג. את הרכב חשפו לנד-רובר-יגואר באירוע פרטי באזור ברנט, צפון לונדון, במתחם האימונים בו הוא התחיל את דרכו לאליפות העולם באגרוף לפני שנים ארוכות.

בתוך המכונית, מלבד מושבי מחלקה ראשונה עם 24 כיוונים חשמליים, אפשר למצוא שורה של מחוות קוסמטיות מעשה ידיהם של האנשים המיומנים בחטיבת SVO של היצרן המהללים את הישגיו בזירה, וכן הקדשה מיוחדת למשפחתו של ג'ושוע. בולט במיוחד הוא לוח פלדה שבמרכזו סמל המשפחה של ג'ושוע ומסביב לו תאריו במסגרת אליפות העולם באגרוף (IBF, WBA, WBO ו-IBO). בירידה לפרטים קצת יותר קטנים, מספרים בחברה כי על 4 משענות המושבים הועתקו חתימותיו ובנוסף לכך הוסיפו בסדנה ספי דלת עם שמו, דלתות הפתיחה הפנימיות עם ציורים קטנים במוטיב כפפת אגרוף, דיפוני אלומיניום עם כיתובי שמו ומבחוץ חישוקי 22 אינץ' וכן הספרות 258 ליד הכנף הקדמית - אזכור סמלי לחברת הניהול של ג'ושוע.

מתחת למכסה המנוע, כפי שציינו, תחנת כוח רצינית עם ביצועים חורכי אספלט; מנוע ה-5.0 ל' שמונה  בהגדשת-על מחלץ 565 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות ועד מהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 254 קמ"ש.

"אני רוצה להודות לאנשים ב-SVO ובלנד רובר. הרכב הזה יפיג את כל הלחצים שלי בכבישים בדרך לקרב החשוב ב-20 ביוני. זה מאוד מיוחד בשבילי שיש בו אזכורים להצלחות שלי וגם לסמל של משפחתי. לנד רובר הגשימו לי חלום יפה... הספירה לאחור החלה ולרכב הזה יהיה תפקיד חשוב בבניית העניין לקראת התחרות", כך אומר ג'ושוע. 

רק כדי לסבר את האוזן, נציין כי ריינג' רובר בסיסי עולה בישראל מעל 900 אלף שקל, וגרסאות אוטוביוגרפי יכולות להסתכם ביותר ממיליון שקלים (תלוי באבזור הנלווה, מנועים, ריפודים וכדומה). לא ברור כמה שילם ג'ושוע על הריינג' רובר שלו, אבל ביום שהוא יתלה את הכפפות ויחליט למכור את הרכב, הוא עשוי להפוך לפריט אספנות עם תג מחיר דמיוני.