mako
פרסומת

בנט בירך: "הראתם לכולנו איך קמים מנפילה"

הרצוג: "אחדותכם ניצחה". הרשת חגגה את מדליית הארד בג'ודו

פורסם:
הקישור הועתק
sportFive1116792
צילום: ספורט 5

גאווה! משתתפי התחרות הקבוצתית של ישראל בג'ודו העלו היום (שבת) חיוך על הפנים של אזרחי ישראל, עם מדליית ארד אדירה, כשניצחו 1:4 את הנבחרת הרוסית. התגובות להישג הנפלא לא איחרו להגיע.

נשיא המדינה, בוז'י הרצוג התקשר לברך את שאול סמדג'ה על הזכייה במדליה: "הבאתם כבוד גדול למדינה, האחדות שלכם ניצחה".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "ברכות לנבחרת ישראל בג'ודו שהוכיחה היום את כוחה ואת רוחה הייחודית והביאה לישראל את המדליה האולימפית השניה במשחקי טוקיו 2020. לא הפסקנו לרגע להאמין בכם! אתם חבורה מיוחדת של ספורטאים מוכשרים עם חוסן מנטלי. גאים בכם".

גם ברשת חגגו את המדליה השנייה בטוקיו, והציוצים החלו לזרום. כל התגובות:

פרסומת
פרסומת
פרסומת
פרסומת
פרסומת
פרסומת