ג´ון טרי. מזועזע מהמקרה (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
ג´ון טרי. המאבטח סולח (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

אין זה סוד שג'ון טרי, בלמה של צ'לסי האנגלית, עובר תקופה לא קלה בשבועות האחרונים. לאחר פרסום פרשת הרומן שלו עם חברתו של ווין ברידג' שהביאה למשבר בחיי הנישואין שלו ולהדחתו מתפקיד קפטן הנבחרת האנגלית.

הצרות המשיכו לפגוש את טרי שפגע עם מכוניתו באחד המאבטחים שעמדו בסמוך לאיצטדיונה של צ'לסי, הסטמפורד ברידג', לאחר המשחק בו הודחה הקבוצה מליגת האלופות, ההפסד 1:0 לאינטר.

כעת מתפרסם בתקשורת האנגלית כי טרי צפוי לבקר בקרוב את אותו איש אבטחה, זאת לאחר שהקפטן בן ה-29 נחקר במשטרה על הפגיעה בסטיב ראוולי, בזמן שעזב עם מכונית הריינג' רובר שלו את האיצטדיון.

עד ראייה לפגיעה ציין כי ראוולי, שנלכד תחת גלגלי מכוניתו של טרי שנסע במהירות איטית, ניסה לפנות את הדרך למכוניתו של בלם צ'לסי, שהיתה מוקפת בהמון צלמים שרצו לצלם את טרי עם אשתו. 

משטרת לונדון טענה תחילה כי ראוולי סובל משבר ברגלו, אולם הוא עצמו הכחיש זאת ואמר כי הוא סובל אך ורק מחבלות חיצוניות ומכות יבשות. טרי עצמו לא הבחין אפילו בכך שפגע בראוולי ונודע לו על כך בשיחת טלפון רק כשהגיע לביתו.

מקבוצת צ'לסי נמסר כי טרי נבדק מיידית ע"י שוטרים שהגיעו אליו ועבר בדיקת אלכוהול בה נמצא כי הוא לא חרג מהכמות המותרת לשתייה. 

 

ג´ון טרי (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
ג´ון טרי (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

ראוולי שוחח עם התקשורת ואמר כי הפגיעה אינה רצינית כפי שדווח תחילה: "קראתי בעיתונים שאני סובל משבר ברגל ואני רוצה לומר כאן שזה לא נכון, יש לי מספר חבלות ולא יותר מכך. ג'ון טרי יצר עימי קשר מייד כשהבין מה קרה ומבחינתי, אני לא כועס עליו, זו לא היתה אשמתו, אלא פשוט תאונה שקרתה".

דוברו של טרי, פיל הול, אמר לסקיי ניוז: "המועדון יצר קשר עם ג'ון והמשטרה שהגיעה לבצע לו בדיקת אלכוהול בו הוא נמצא תקין, היות והוא לא שתה ולו טיפה אחת, ג'ון ענה לכל השאלות אותן נשאל ובכך הסתיים העניין. הוא ביקש את מספר הטלפון של המאבטח שנפגע ויצר עימו קשר, אני חושב שהוא ייפגש עימו בימים הקרובים".

ג´ון טרי (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
ג´ון טרי (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

"הוא היה מאוד נסער והצטער על מה שקרה כי הוא יודע שאנשי האבטחה הללו דווקא ניסו לסייע לו לחמוק מהמוני הצלמים שהמתינו לו ולאשתו ביציאה מהאיצטדיון".

.

.

"